Site icon מקומונט לוד

מהיום להיום! שתלים ביום אחד

טכנולוגיה רבותיי, טכנולוגיה, והפעם בשירות עולם האורתודונטיה, הטיפולים הדנטאליים, אסתטיים ובריאותיים כאחד. הרבה מאוד אנשים, בעיקר, אך לא רק מהאוכלוסייה המבוגרת, נזקקים לשתלים דנטאליים. מתוך אותם אנשים רבים שמקבלים שתלים מדי שנה, ישנם את אלו ברי המזל, או לפחות יחסית ברי המזל, אשר יכולים לקבל טיפול המאפשר שתלים ביום אחד.

השתלת שיניים זה תהליך מורכב למדי, ולרוב הוא כולל שלבים שונים של טיפולים, השתלה, בדיקות, החלמה, המשך טיפול וכיו”ב. ועדיין, למרות המורכבות הפוטנציאלית, הרי שישנה גם דרך אחרת, שדורשת מיומנות לא פחות גבוהה, פשוט בטכנולוגיה אחרת. השתלת שיניים ביום אחד היא תוצאה של שנים רבות של מחקר ופיתוח, העמקה, לימוד, בדיקות, ניסויים והצלחות, וכל זה כדי להביא אותנו הלום, למקום בו הטכנולוגיה עולה על כל דמיון.

מידע חיוני בשבילכם, המחפשים תהליך שתלים ביום אחד

אדם לא קם ביום בהיר אחד ומבקש לקבל שתלים. התהליך שמוביל לצורך בשתלים הוא לרוב מורכב ומסועף, ולעיתים עם מרכיב גנטי דומיננטי. אל תופתעו אם תגלו שאתם צריכים שתלים גם אם אתם משקיעים בצחצוח שיניים יום יומי, שכן יש כאלו שפשוט גנטית “זכו” בשיניים שכאלו, פחות בריאות.

צילום: PIXABAY

בכל אופן, אם הגעתם עד הלום, חשוב לדעת כמה וכמה דברים על שתלים ביום אחד:

אז איך מתקדמים מכאן?

אין פשוט מכך, הדרך לדעת האם אתם יכולים לקבל שתלים ביום אחד עוברת דרך רופא השיניים שלכם, ואתם צריכים לקבוע איתו תור ולהתייעץ. סביר להניח כי במידה והוא זיהה כי יש צורך בשתל, הרי שכבר ביצעתם את הבדיקות הנדרשות, ושהוא כבר יודע מה מצב הפה שלכם, ואולי הוא יוכל לומר לכם את התשובה בו במקום.

במידה ועוד לא ביצעתם בדיקת דימות, אתם תתבקשו לעבור צילום CT שמאפשר לרופא להתבונן היטב למבנה הפה והלסת שלכם. התמונה הרחבה והעמוקה שה-CT מציע, מאפשרת לרופא, ולעיתים למומחה הפריודנט, לראות האם כמות העצם שישנה בלסת כעת מספיקה בכדי לתמוך בהחדרת שתלים. במידה והתגלה כי אין מספיק עצם, או כל בעיה אחרת שעלתה וצפה, לא תוכלו לקבל טיפול זה, אך טיפול חילופי ומתאים יותר יוצע לכם בהקדם.