Site icon מקומונט לוד

מהם הדברים הראשונים שכדאי לקנות לתינוק?

מוצרים לתינוק

לא סתם חנויות לתינוקות הן גדולות מאוד, יש כל כך הרבה מוצרים שכבר קל מאוד להתבלבל וללכת לאיבוד. אך מה הם הדברים שכדאי להתחיל ולקנות אותם ראשונים?

קניית מוצרים לתינוק יכולה היות מאוד מבלבלת דווקא בגלל העושר העצום שיש בתחום. כל כך הרבה דברים שנראה שאי אפשר להסתדר בלעדיהם, אך בפועל כדאי בתור התחלה להתחיל מכמה דברים בסיסיים ומשם להתקדם לפי הצורך.

סלקל לנשיאה

לא רק שאי אפשר לשחרר תינוק ללא סלקל או עגלות תינוק, מדובר באחד הדברים השימושיים ביותר שיש להורה מתחיל עם תינוק חדש. גם לצורך נסיעה באוטו לסבתא, לסופר או סתם לסיבוב שאולי יעזור להרדים אותו, אך גם לצורך הושבתו בבית כשהוא עוד קטן מאוד ולא מותאם לדברים אחרים. כמו כן חשוב גם לדאוג מראש לכיסא בטיחות לתינוק שתוכלו לקחת אותו מבית החולים הבייתה.

מוצצים

מוצר צריכה בסיסי מאוד שחובה לקנות לתינוק כבר כשנולד ולמשך הרבה שנים עד הגמילה המיוחלת הוא כמובן המוצץ. יש המון סוגים בחנויות, צבעים, צורות ואפילו חומרים מיוחדים. קנו לכם כבר שניים שיהיה למקרה שאחד בייבוש כלים והתאימו לסגנון שאתם אוהבים ככה שיצאו תמונות חמודות במיוחד כבר מהרגע הראשון.

אמבטיה לתינוק

כמובן שכבר מגיל קטן נדרש לקלח את התינוק ולא עושים זאת במקלחת או אמבטיה רגילה ללא אמבטיה מיוחדת. הרחצה שלו לא דורשת את כל החלל הגדול שסביר כי לכם בחדר הרחצה והפתרון המושלם לכך הוא אמבטיה קטנה מפלסטיק אשר בה מתרחשת הרחצה. תוכלו לבחור בצבע ובגודל מיוחד כך שיתאים לכם בול.

מיטת תינוק

למרות שכולם היו שמחים לישון מחובקים עם התינוקות שלהם, במיוחד שמדובר בימים הראשונים, אך כל תינוק צריך את השטח שלו, מיטה לישון בה. בין אם מדובר במיטה קטנה, עריסה, מיטת תינוק או כל פתרון אחר. חשוב שתדעו איפה התינוק שלכם הולך לישון כדי להרגיל אותו וגם למקם אותו במקום אסטרטגי בבית שלכם כחלק מעיצוב חדרי ילדים.

הורות טרייה מביאה איתה הרבה סימני שאלה. אנחנו כאן לענות על כמה שיותר שאלות ולהציע לכם מגוון רחב של מוצרים שהקטנטנים שלכם צריכים כבר מהרגע הראשון. אתם לא לבד!