Site icon מקומונט לוד

מהם היתרונות והחסרונות לציפוי חרסינה לשיניים

ציפויי שיניים היא שיטה שפותחה בארצות הברית לפתירת מגוון בעיות אסתטיות בשיניים. בעבר השיטה הזו הייתה “שמורה” לכוכבי הוליווד והמסכים הגדולים בלבד וכמעט נדיר למצוא מישהו בתעשיית הבידור בהוליווד ללא ציפויי שיניים. אך כיום עם התפתחות מרפאות השיניים סביב העולם ועם העובדה שהמחירים נוחים יותר האופציה קיימת לכל מי שמעוניין בה. לא פעם אנחנו שומעים שחיוך מוביל להצלחה וזה לא קלישאה יש המון גורמים שמשייכים את ההצלחה של אדם לחיוך שלו.

אז מה הוא ציפוי חרסינה לשיניים?

ציפוי חרסינה לשיניים זאת שיטה שנוצרה ברובה לפתרון בעיות אסתטיות בשיניים ולהבאת המטופל לחיוך מושלם. בטיפול זה רופא השיניים סורק את השיניים של המטופל ומודד את מידות השיניים, במעבדה מתאימה מבצעים בנייה של ציפוי השיניים בהתאם למידות המטופל ובהתאם לתוצאה שהוא רוצה להגיע אליה בין אם זה אורך השיניים או הצבע שלהן. הציפוי עצמו נראה מאוד טבעי מהסיבה שהוא דק ביותר בעובי מקסימלי של 1 מ”מ ועשוי בטקסטורה טבעית שנראית ממש כמו שן אמיתית.

צילום: אולג מגני

איזה פתרונות ציפוי החרסינה מציע?

ציפוי החרסינה מציע מגוון פתרונות אסתטיים וביניהם סגירת רווחים בשיניים, יישור שיניים, הלבנת השיניים, השלמת שן שנשברה עקב טראומה, שינוי צורת השיניים ועיצוב כולל של החיוך. אנשים רבים מעוניינים לסדר את המראה האסתטי של השיניים שלהם מהסיבה שהחיוך הוא מרכז הביטחון העצמי. כל אדם שיש לו בעיה אסתטית בשיניים יודע כמה זה מפריע בשגרה היומיומית וכמה זה משפיע על הביטחון העצמי. ציפוי החרסינה הן פתרון זריז, יעיל וארוך טווח שישאיר אתכם עם ביטחון לחייך בפה מלא.

יתרונות ציפוי החרסינה

לציפוי החרסינה מלבד העלאת הביטחון העצמי יש מגוון יתרונות והם:

חסרונות ציפוי החרסינה

החיסרון העיקרי בטיפול זה הוא שאם כבר התחלתם את הטיפול לא ניתן לחזור אחורה. למרות שבשביל לעשות ציפויי חרסינה אין צורך לשייף שכבה גדולה מהשן ובחלק מהציפויים לא צריך לשייף כלל, עדיין אין אפשרות לחזור לשיניים הטבעיות לאחר שביצעתם את הטיפול. המשמעות היא שאם במהלך השנים תרצו להוריד את הציפויים ולהישאר ללא שום דבר לא תוכלו לעשות זאת ותמיד תצטרכו לחדש את הטיפול.