Site icon מקומונט לוד

מהם היתרונות של בניית אתר עם חברת בניית אתרים

ישנם בשוק כלים רבים לבניית אתרים. מכיוון שכל בעל עסק כיום מודע לחשיבות של בניית אתרים, נוצרו פלטפורמות רבות שמציעות לבנות אתר באופן עצמאי בחינם או בתשלום. אחת מהפלטפורמות המוכרות ביותר היא של חברת WIX.

כלים אלו כוללים בדרך כלל עורך גרפי בסגנון “גרור ושחרר” שמאפשר להכניס אלמנטים שונים לדפי האתר ולהכניס להם תכנים ומדיה, וכך הם אמורים לספק פתרון מהיר וקל ליצירת אתר.

חסרונות של כלים לבניית אתרים באופן עצמאי

אמנם קיים פיתוי רב באפשרות לחסוך כסף ולבנות אתר לבד באמצעות פלטפורמה כזו או אחרת – אך יש גם כמה חסרונות בולטים לשיטת עבודה זו.

ראשית, בעלי עסקים רבים אינם בהכרח בעלי אוריינטציה טכנולוגית, והם עלולים להתקשות עם העורכים שמאפשרים בניית אתר לבד. במקרה כזה, העבודה על האתר יכולה לגזול זמן רב מאוד, ולהפוך ללא כדאית מבחינת בזבוז הזמן והמשאבים.

מעבר לכך, אתר אינטרנט עסקי צריך להיות מהוקצע, מדויק ואיכותי. זאת מכיוון שיש לו תפקיד שיווקי של ממש בחיי העסק. אם מדובר באתר שנועד לתחביב כלשהו – זהו דבר אחד. אך אם מעוניינים לבנות אתר שישמש כתעודת זהות דיגיטלית וימשוך קהל לקוחות פוטנציאלי, האתר צריך להיות מאוד מקצועי מכל הבחינות.

צילום: Pixabay

יתרונות של חברות לבניית אתרים

כאשר בונים אתר עם חברת בניית אתרים ועם חברת UI, מקבלים עין מקצועית ומנוסה שיודעת בדיוק איך אתר עסקי מקצועי צריך להיראות. חברה לבניית אתרים תוכל לקחת בחשבון שיקולים של חוויית משתמש וממשק משתמש (UX/UI)  וכך ליצור אתר שבאמת מוכר.

גם מבחינת התכנים שבאתר, עדיף שעין מקצועית תעבור עליהם או שאת התכנים יכתוב כותב תוכן מקצועי. כאשר בונים אתר לבד, בדרך כלל גם לא משקיעים בהפקת תוכן מספיק איכותי. דבר זה יכול לפגוע באפקטיביות של האתר בהמשך.

נקודה חשובה נוספת היא נושא קידום האתרים. קידום אתרים אורגני הוא חלק מהותי בהקמה של כל אתר. כדי שהאתר יקבל חשיפה, הוא יצטרך להיות מקודם בגוגל ולהופיע במקומות בולטים בתוצאות החיפוש. כל נושא קידום האתר דורש ידע רב וגם שימוש בטכניקות שונות כבר בזמן הבנייה של האתר.

זה דבר שמי שבונה לעצמו אתר לא יכול לדעת וגם לא תמיד הפלטפורמה שהוא בונה בה בכלל כוללת תכונות שקשורות בקידום אתרים.

לסיכום

בניית אתרים לעסקים או לחברות היא נושא רציני וחשוב ביותר. האתר צריך גם לשקף את רוח העסק ולהצביע על האיכויות שלו וגם להיות מהיר, יפה לעין ובעל חוויית משתמש טובה. אלו הם דברים שלא בהכרח ניתן להשיג לבד. צריך לבצע מחקר מעמיק בנושאי עיצוב, תוכן וקידום אתרים כדי באמת להצליח ליצור אתר אטרקטיבי.

מכיוון שמרבית האנשים לא יכולים מבחינות רבות להעמיק בעצמם בנושאים האלו וליישם אותם בצורה מקצועית, הם זקוקים לסיוע של חברה מנוסה ואמינה לבניית אתרים.

חברה מקצועית תדע לאפיין את האתר כמו שצריך, להציע עיצוב יפה ומקצועי, וגם תדע מהם הדברים החשובים שצריכים להיכלל באתר כדי שהוא יצליח לספק את המטרות שמוצבות לו.

בנוסף, הפלטפורמות לבניית אתרים באופן עצמאי הן מוגבלות למדיי לא פעם, ותכונות רבות אינן זמינות לעריכה בהן. האדם הלא מקצועי אפילו לא יידע אילו דברים הוא לא יכול לשנות ולערוך באתר שלו – וכך להשיק אתר שהוא לא מספיק טוב ויעיל.