Site icon מקומונט לוד

מהם היתרונות של תריס אלומיניום על תריסים אחרים?

יש מגוון רחב של סוגי תריסים לבית או לעסק, אבל תריס אלומיניום נחשב למוצר האמין, המתקדם, האיכותי והעמיד ביותר. יצרני התריסים מציעים כיום מבחר תריסי גלילה חשמליים או ידניים העשויים משלבי אלומיניום, כאשר השלבים נכנסים זה לזה בעת הסגירה של התריס וכך אפשר לסגור את הפתח בצורה מושלמת ולמנוע מאנשים להיכנס לעסק, לגנוב מוצרים וכדומה. את התריס העשוי מאלומיניום אפשר לייצר במגוון רחב של גדלים ובהתאמה מדויקת לגודל הפתחים בבית, בחנייה הפרטית או בעסק.

מה ההבדל בין תריסים מאלומיניום לבין תריסים אחרים?

בעבר היה נהוג לייצר תריסי גלילה מחומרים כמו פלסטיק מוקצף וקשיח, ברזל או פלדה בלתי מגולוונת (פלב”ם). תריסי פלסטיק סובלים מבלאי טבעי מהיר יחסית, הם רגישים לנזקי מזק האוויר ומכה חזקה וישירה עשויה לשבור את שלבי התריס העשויים מפלסטיק. תריס מפלדה או מברזל נחשב לקשיח וחזק מאוד, עם זאת הברזל סובל מקורוזיה והמשקל של תריסי ברזל או פלדה גבוה לכן קשה לתפעל את התריס הכבד ואם מעוניינים בתריס חשמלי יש להשקיע במנוע חזק במיוחד.

לתריסי האלומיניום יש יתרונות רבים ומשמעותיים בהשוואה לתריסים האחרים הנמכרים בשוק, היתרונות העיקריים הם:

תריסים מפלסטיק מוקצף מתאימים בדרך כלל לחלונות ופתחים עד רוחב של 3 מ’, אם השלב ארוך יותר הוא יקבל בטן תוך זמן קצר וקשה לסגור את התריס והמראה אינו אסתטי. אמנם, תריסים מפלסטיק מוקצף נחשבים לפופולריים בשוק, אך הם נפוצים בעיקר בגלל המחיר הזול יותר בהשוואה לתריסי האלומיניום והפלדה. כאשר סוגרים בטעות תריס פלסטיק על חפץ כלשהו השלבים עשויים להישבר, בעוד שלבים מאלומיניום לא יינזקו.

למי מתאים תריס אלומיניום?

תריס אלומיניום מתאים למגוון רחב של שימושים, לדוגמה תריס למוסך, תריס לרשתות שיווק ולחנויות, תריס אור לחלונות בבית או בעסק, תריס לחניון פרטי או ציבורי, תריס לסגירה הרמטית ובטיחותית של העסק, תריס גלילה חשמלי במרכזי קניות ועוד.

הכתבה באדיבות חברת אינטרמטאל – החברה המובילה בישראל לתכנון, ייצור והתקנת תריסי גלילה, שערים חשמליים, סורגים ודלתות גלילה מאלומיניום ומחומרי גלם עמידים נוספים.