Site icon מקומונט לוד

מהם שירותי הביובית הקיימים היום ומה המחירים של כל אחד מהם?

בשנים האחרונות יש הרבה יותר מודעות כלפי שירותים ציבוריים מעניינים אך נחבאים מהעין הציבורית, כמו למשל שירותים שקשורים בביוב.

ברגע שהמים או השפכים נעלמים מן העין דרך חורי הביוב של האמבטיה או הכיור – הם גם נעלמים מהתודעה ויש לא מעט אנשים שכלל לא מודעים לדרך שהם עוברים אחרי שהם יורדים בצנרת. אמנם אין זה מעניינו של האזרח הקטן ובדרך כלל האחריות על צנרת הביוב קשורה לרשות המקומית אך ללא ספק מדובר בנושא מעניין למדי. את שפכי הביוב צריך להרחיק מריכוזי אוכלוסייה ולהטמין או להספיג באתרים שנועדו לשם כך ומותרים לכך. כאשר מחפשים שירותי שאיבת ביוב בחולון או בכל מקום אחר, לדוגמה, בדרך כלל תהיה זו הרשות המקומית שמחפשת ויש חשיבות לקבלת הצעות מחיר מגוונות ככל האפשר.

איך נקבעים המחירים של שירותי ביובית?

כמו בכל תחום אחר – גם בעולם של שירותי ביובית חשוב מאד קנה המידה של העבודה או ההשלכות של אי בוצעה. אלה גם חלק מהשיקולים שעל פיהם נקבע המחיר. כאשר יש צורך להחדיר מצלמה אל עומק הצנרת על מנת לאתר סתימה או תקלה בצינורות – הרי ששירות כזה יעלה סביב כמה מאות שקלים, אך לאחר מכן תתקבל החלטה בנוגע לתיקון התקלה ואנשי המקצוע יקבעו את המחיר על פי המורכבות של הפעולות שיש לבצע. חברה מקצועית שמציעה שירותי שאיבת ביוב בחולון תקבע את המחיר על פי החומרה של הסתימה או הצורך בשאיבה, הצורך במשאבות חזקות או המיכל לצורך איסוף השפכים ששואבים. ברוב המקרים שירות שכזה יעלה סביב כמה אלפי שקלים וללא ספק לאחר מכן יהיה הרבה מאד שקט נפשי בצורת הביוב שזורם בצורה חלקה ותקינה.

קרדיט: canva

דוגמאות נוספות לשירותים ומחירים

שירותי ביובית לא כוללים רק שאיבת ביוב בחולון או ביישובים אחרים בכל רחבי הארץ אלא יכולים להיות מגוונים ושונים – פתיחת סתימות, שאיבת בורות שומן, שינוי תוואי הצנרת של הביוב ועוד. עבור כל שירות יהיה מחיר שיכלול את הצוות שאמור לטפל בבעיה, את המכשור, כלי העבודה או הרכבים שיידרשו להיות מעורבים וכמובן המורכבות, ככל ותהיה. שירותי ביובית לא עולים מעט בדרך כלל, בעיקר בשל העובדה שיש צורך גם לתקן תקלה או לפתור בעיה וגם לנסות ככל האפשר לוודא שתקלה דומה לא תחזור על עצמה. בשורה התחתונה אפשר לסכם ששירותים שקשורים לביוב לא יהיו זולים בשל המשמעות הגדולה שיש להם ושיש לביצוע שלהם בצורה הכי טובה, איכותית ומקצועית. תקלות בביוב הן תקלות שחייבות להיפתר כמה שיותר מהר ולא תמיד אפילו יש את הזמן לסקר מחירים, שכן כל רגע שהתקלה לא נפתרת המצב עלול להחמיר ולגרום לנזק גדול יותר.