Site icon מקומונט לוד

מהפך החנייה ברמלה שיביא לתושביה נוחות מקסימלית

לצד החלת האכיפה בחניה בכחול לבן ברמלה, תושבי העיר מצטרפים לערים המובילות בארץ ונהנים מאפליקציה שמזהה חניה פנויה בכחול לבן ומאתרת את הרכב והחל מהיום – אפליקציית החנייה סלופארק תהיה זמינה לתושבים ולאורחים ברחבי העיר רמלה.

בהתאם לחוק עזר עירוני שאישרה עיריית רמלה בנושא סימון החניות ברחבי העיר בכחול לבן, נערכת העירייה למימוש התכנית להסדרת החניה והגדלת שטחי החניה המסודרים ב-10 מתחמים מרכזיים בהם אזורי מסחר ותעשייה ומרכז העיר.

בהמשך לשינויים הנ”ל, בישרה חברת סלופארק כי החל מה-8.12 אפליקציית סלופארק תחל את פעילותה בעיר רמלה ותאפשר לתושבים לשלם על חניה באופן פשוט ומהיר ובמקביל ליהנות מהפיצ’רים החדשים מהם נהנים תושבי הערים הגדולות בארץ.

כאמור, חובת התשלום על החנייה בעיר תחל היום, 8.12, כשבמקביל תפעל העירייה למען הסברה מפורטת לתושבי העיר בנוגע למימוש ולא תתבצע אכיפה למשך חודש, עד ה-08.01.20.

אפליקציית סלופארק החדשה הינה מבוססת מפה, על פיה ניתן לראות בזמן אמת איפה אתם נמצאים ואילו חניונים וחניות פנויות בכחול לבן נמצאים סביבכם ומציעה יישומים חדשים אשר יקלו עליכם את החיים ויקצרו את זמן חיפוש החניה שלכם בצורה משמעותית. בין הפיצ’רים:
“אתה יוצא?” – מהיום יוכלו תושבי רמלה למצוא בקלות חניה בכחול לבן. האפליקציה תתריע בזמן אמת על חניה שהתפנתה בכחול לבן ותאפשר ניווט מיידי לחניה הפנויה.
“איפה חניתי”? – למקרה ששכחת איפה חנית, האפליקציה החדשה תאפשר ניווט פשוט ומהיר למיקום המדויק בו חנית את רכבך.
חניונים – הצגת נתוני תפוסה בחניונים, בטרם ההגעה אליו: פנוי/מלא/מעט חניות.

בהתאם לחוק עזר עירוני שאישרה העירייה בנושא סימון החניות ברחבי העיר בכחול לבן, נערכת העירייה למימוש התכנית להסדרת החניה והגדלת שטחי החניה המסודרים ב-10 מתחמים מרכזיים בהם אזורי מסחר ותעשייה ומרכז העיר.  יש להדגיש, כי החנייה לתושבי העיר היא ללא תשלום, פרט לשלושה אזורים: שוק, קרית הממשלה ורחוב הרצל בהם השעתיים הראשונות יהיו בחינם.   החנייה בשכונות העיר ובאזורי מגורים היא ללא תשלום.

מנכ”ל סלופארק, גיא סלוק. צילום: תום חוליגנוב

ראש עיריית רמלה מיכאל וידל: “רמלה עוברת להסדרי חניה שיאפשרו עשיית סדר, יגדילו את שטחי החניה וישדרגו את השירות לתושב. החנייה לתושבי העיר היא ללא תשלום, פרט לאזורים מוגדרים בהם קיימת תחלופה רבה של אנשים, שם תותר החניה לתושבי העיר ללא תשלום לשעתיים הראשונות.  אני מאמין, כי תכנית זו תאפשר לעשות סדר בשטחי החניה ברחבי העיר ותשדרג את איכות החיים בעיר”.

גיא סלוק מנכ”ל סלופארק: “מראשית דרכה של סלופארק, הובלנו בחדשנות: מרעיון התשלום דרך הטלפון ובהמשך הטלפון הנייד, כך גם היום, אנו שמחים להעניק לתושבי רמלה את הפתרון החדשני ביותר לשירותי החנייה, עם יישומים שיעשו להם את החיים הרבה יותר קלים ופשוטים להתניידות במרחב. ימי החיפוש אחר חניות אמנם לא לגמרי מאחורינו בערים מסוימות, אך באמצעות האפליקציה, המשתמשים יוכלו ליהנות מחוויית משתמש חדשה ועזרה פרקטית, שתקצר להם את זמני חיפוש החניה והעיסוק סביב חניה ותשלומי חניה”.