Site icon מקומונט לוד

מהפכה ברפואת החירום בלוד עם פתיחת סניף ‘טרם’ בעיר

מהפכת שירותי הרפואה הדחופה של ‘טרם’ הגיעה גם ללוד: תושבי לוד קיבלו בשביעות רצון את פתיחת מיון ‘טרם’ בעיר הצפוי לחולל מהפכה בשירותי הרפואה הדחופה באזור.

מי לא מכיר את החוויה הלא נעימה כאשר נזקקים לרפואת חירום, רצים לחדר המיון וממתינים שעות ארוכות לצילום רנטגן, לבדיקות מעבדה או לטיפול דחוף. ובכן, מעתה תושבי לוד, לא יצטרכו להידחף, להיתקע ולהמתין שעות ארוכות בחדר המיון עם פתיחת סניף ‘טרם’ בעיר.

את הבשורה הביא ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: “אני שמח לבשר שמאמצים שארכו חמש שנים נשאו פרי, רשת מיוני ‘טרם’ נעתרה לבקשותיי עוד מתקופתי כמנכ”ל העירייה ופתחה מרפאה בלוד, ממש ליד הבית, והעיקר שנהיה בריאים בע”ה. אני מודה להנהלת ‘טרם’ על החלטתה לפתוח סניף בלוד שתגרום למהפך ברפואת החירום בעיר, ותאפשר מעתה לתושבי לוד טיפול רפואי מלא ושירות מהיר ויעיל אשר יחסוך מהתושבים מחיר יקר, זמן המתנה ממושך, עד לשחרור המהיר הביתה, בתפילה כמובן לבריאות איתנה ושלא נזדקק”.

מנכ”ל ‘טרם’, נתן אפלבאום שמח שרשתו מגיעה גם ללוד: “רשת ‘טרם’ חרטה על דגלה שירות רפואי מקצועי, איכות ללא פשרות, במהירות ובזמינות מרבית לצד שירות אדיב ומתחשב. אני שמח לפתוח את הסניף בעיר לוד ולהביא את בשורת הרפואה הדחופה גם לתושבי העיר”.

אל מיוני ‘טרם’ כמו בכל הסניפים בחרבי הארץ, מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. ל’טרם’ הסדרים עם כל קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית נמוכה משמעותית מאגרת חדר מיון.

במיון ‘טרם’ ניתנים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני ‘טרם’ חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל’טרם’ את ההגעה לחדרי המיון הסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון ‘טרם’ בתוך כשעה.

המיון יפעל במכון השפלה, רחוב הנשיא 1, בכל ימות השבוע גם בשבתות וחגים, ימים א – ה 19:00-23:30 יום ו’ 13:00-24:00 שבת 09:00-24:00. בהמשך תורחב הפעילות. פרטים נוספים ניתן למצוא באינטרנט, בחיפוש ‘טרם לוד’.

בעניין הרפואה הדחופה יש להזכיר כי לאחרונה נחנכה ניידת טיפול נמרץ חדשה בתחנת לוד, עם הציוד הרפואי המתקדם ביותר להצלת חיים בעיר. בנוסף קיימים בלוד שלושה אופנועים כונני מגן דוד אדום בנוסף לכוננים שמתניידים ברכבים פרטיים אשר מצוידים במיטב הציוד להצלת חיים ונותנים מענה רפואי עד הגעת האמבולנס.