Site icon מקומונט לוד

מה באמת אפשר לעשות עם פוסט טראומה?

קרדיט - Canva

למוח שלנו יש דרכים נפלאים לעקוף לא מעט מקרים שקרו לנו בעבר. הוא עושה עבודה נפלאה בהקשר הזה, שכן הכוח שמניע אותו הוא הישרדות. עם זאת, יש טראומות שאפילו אחרי הדחקה של שנים, הן צצות ועולות בסופו של דבר. מה עושים איתן? ואיך מטפלים? כדאי לדעת שבהחלט קיים כזה דבר טיפול בפוסט טראומה, והוא גם יכול להיות יעיל ביותר. טיפול בפוסט טראומה יכול לא רק להציף את הדברים ולשים את האצבע על הבעיה, אלא בעיקר לטפל בכאב. טראומה שאינה מטופלת עלולה להוביל לבעיות חמורות יותר בעתיד. לכן, אם גם אתם סובלים מטראומה כזו או אחרת, בין אם היא קשורה לצבא וקרבות ובין אם היא קשורה לכל נושא אחר, מוטב לטפל בה. יש היום ידע נרחב מאוד בנושא של טיפול בפוסט טראומה, אז למה לא לנצל אותו ולשאוף לחיים טובים ורגועים יותר?

טיפול בחרדות מסוגים שונים

מעבר לטראומות ברורות שיש לרבים מאיתנו, קיימות גם לא מעט חרדות שאנשים סובלים מהם. זו יכולה להיות חרדה כללית, חרדה ממקומות סגורים או אפילו חרדה חברתית. האם זו גזירה משמיים לחיות כך? האמת היא, שלא. לכן, במידה וגם אתם סובלים מחרדות כלשהו, פנו לקבלת עזרה. טיפול בחרדה חברתית הוא מסוג אותם הדברים שיכולים לשנות בצורה בלתי רגילה את איכות חייהם של הסובלים מטראומה כזו. לכן, אם גם אתם יכולים לעבור היום טיפול בחרדה חברתית שבאמת יאפשר לכם להרגיש הרבה יותר רגועים ונינוחים, מובן שלא כדאי יהיה לוותר על כך. כל עוד תבחרו מקום מוביל ומקצועי שבו תוכלו לעבור טיפול בחרדה חברתית, אתם תראו שלא תצטערו.

בחירת המקום הטיפולי הנכון לכם

לבחור מקום שבו תעבור טיפול בחרדה או בטראומה זה לא עניין פשוט. יש היום הרבה מקומות שבהם יוכלו לדאוג לכם ולסייע לכם. עם זאת, לא בכל מקום תוכלו למצוא את מה שמחכה לכם בקבוצת רוח ים. כאן תוכלו לפגוש צוות גדול של מומחים כמו פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים ועוד. התוכנית כאן היא אישית ומתאימה לכל מטופל בהתאם לקשיים שאיתם הוא מתמודד. בנוסף, מגוון הטיפולים כאן הינו רחב ביותר. יש אפשרות לעבור כאן טיפול בפסיכודרמה, טיפול בספורט, טיפול רגשי הוליסטי ועוד הרבה טיפולים אחרים. המקום מיועד לכל מי שהאיזון הנפשי בחייו הופך ולכל מי שמתמודד עם משבר נפשי חריף. המרכז מהווה חלופה לאשפוז פסיכיאטרי וזמין עבור כולם במספר: 077-8047588.