Site icon מקומונט לוד

מה חשוב שתדעו על תיקי השקעות מנוהלים?

צילום: ניק צ’ונג, unsplash

עבדתם כל כך קשה על מנת לחסוך כסף, ולכן אתם צריכים להיות בטוחים שאתם משקיעים אותו במקום הנכון. תיקי השקעות מנוהלים הפכו להיות אחת מהאפשרויות העדיפות ביותר על אנשים שונים, אך בו בזמן יש מספר רב של פרטים שנמצאים בחוסר וודאות. בכדי שתוכלו לעשות החלטה שתהיו שלמים איתה, אנו נציג בפניכם את כל הדברים שאתם מוכרחים לדעת. כך תוכלו לדעת כי הכסף שלכם נמצא במקום הטוב ביותר, במקום שבו לא תצטרכו להיות בפאניקה או חלילה בדאגה מסוימת.

תיקי השקעות מנוהלים יורידו את מפלס הלחץ

כאשר אתם לא מכירים את עולם ההשקעות, החשש המשמעותי ביותר הוא שתשקיעו את הכסף שלכם במקום לא נכון. מהסיבה הזאת תיק השקעות מנוהל יכול להיות בחירה מעולה, כי כך אתם תוכלו לסמוך על ההמלצות של איש מקצוע מיומן ומנוסה. מאחורי כל תיק השקעות מנוהל עומד איש מקצוע שהשקעות זוהי המומחיות שלו, ואתם תיישמו את הטיפים שלו – אתם תוכלו מהר מאוד לעלות על הגל, ולראות איך הכסף שלכם מתחיל לעבוד עבורכם.

בואו להכיר – העלות של ניהול תיק השקעות

מיותר לציין כי לא מדובר על שירות שאתם מקבלים בחינם, ואתם תצטרכו לשלם על כל היתרונות שהאפשרות הזאת מביאה איתה. אך תמיד תיקחו בחשבון כי ישנם מקרים שהאפשרות הזאת תסייע לכם להרוויח יותר כסף, וזה יהיה הרבה יותר משתלם מבחינתכם. העלות של תיקי השקעות מנוהלים משתנה בין בית השקעות אחד לבית השקעות אחר, אך מדובר לרוב על תשלום של 0.5%-0.8% בהתאם למסלול שבו ההשקעה שלכם נמצאת.

השקעה שתפורה למידות שלכם

היתרון המשמעותי ביותר של תיקי השקעות מנוהלים זה שההשקעה שבה אתם תשקיעו תהיה כזאת שתפורה למידות שלכם. כלומר היא תהיה אידיאלית מבחינת הסכום שאותו תשקיעו, והיא תהיה אידיאלית מבחינת הסיכון שאותו אתם אמורים לקחת. כך שאתם לא תרגישו לעולם לא בנוח במקום שבו אתם נמצאים, ותוכלו לדעת כי מדובר על השקעה שנבחרה בקפידה עבורכם. כמובן שתמיד תוכלו להחליף את תיק ההשקעות או את בית ההשקעות שמנהל עבורכם את ההשקעות.