Site icon מקומונט לוד

מונית היברידית – הפתרון הנוח ביותר לנסיעה חלקה וחסכונית

מונית היברידית היא פתרון נוח עבור נהגים אשר רוצים חוויית נסיעה איכותית וחסכונית בדלק. היום אנו יכולים לראות שיותר ויותר נהגים בוחרים להשתמש במונית היברידית, ושמדינות רבות ברחבי העולם מנסות להרחיב את צי המוניות ההיברידיות בערים הגדולות ולתגמל נהגים אשר בוחרים להשתמש בהן.

למה משתלם לבחור במונית היברידית?

בניגוד למוניות הפועלות רק על בנזין או סולר, במוניות היברידיות צריכת הדלק נמוכה יותר עקב השימוש הנוסף במערכת הנעה חשמלית, והן פולטות פחות גזים מזיקים – מה שהופך את הנסיעה במונית לחסכונית יותר ומשתלמת עבור נסיעות קצרות וארוכות.

חברת טויוטה היא מהמובילות בשוק העולמי המציעה מבחר של מוניות היברידיות. מאות נהגים בישראל כבר בחרו לנהוג במונית טויוטה היברידית וליהנות ממונית חסכונית, איכותית ומשתלמת.

הדגמים המובילים למונית חשמלית מומלצת לשנת 2022 מבית חברת טויוטה:

קאמרי היברידית

קאמרי הוא רכב מנהלים המשלב בתוכו טכנולוגיה היברידית, בטיחות ללא פשרה ועיצוב מרווח ויוקרתי, אשר מספקים חוויית נסיעה שקטה, אמינה וחסכונית.

בדגם זה, יש שימוש במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר יחד עם מנוע חשמלי וצריכת דלק העומדת על 18.5 ק”מ לליטר. רמת האבזור והבטיחות ברכב היא מהמתקדמות ביותר, מה שהופך אותו לבחירה אטרקטיבית עבור ביטחון ונוחות. עם מערכת מולטימדיה מובנית ועיצוב פנים מודרני, דגם הקאמרי הוא בחירה מצוינת עבור מי שמחפש רכב עם מראה יוקרתי וביצועים מעולים.

צילום: באדיבות סוכנות מורשית טויוטה פרס רכב השפלה
קורולה סדאן היברידית

קורולה סדאן הוא רכב המציע: מנוע היברידי חסכוני, עיצוב חדשני ומודרני, מערכת בטיחות מתקדמת וטכנולוגיה משודרגת. בגרסה ההיברידית ישנם שלושה דגמים: HYBRID LIMITED עם צריכת דלק של 20.4 ק”מ לליטר, והדגמים SUN / SENSE עם צריכת דלק של 22.2 ק”מ לליטר.

רכב קורולה סדאן הינו רכב בטיחותי ביותר הכולל 7 כריות אוויר, בקרת לחץ אוויר בגלגלים, מע’ זיהוי תמרורי דרך, ומערכות בטיחות נוספות ומשוכללות המספקות הגנה מקיפה ושמירה על בטיחות הנהג והנוסעים ברכב.

קורולה ספייס סטיישן

קורולה ספייס הוא רכב משפחתי היברידי, עם עיצוב מרווח ומעודן, הכולל מערכת מולטימדיה משוכללת וחדשה, מערכות אבזור ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר וצריכת דלק העומדת על 18.5 ק”מ לליטר.

אחד מהיתרונות הבולטים של דגם זה הוא העיצוב המרווח במושב האחורי והנפח הגדול בתא המטען, מה שהופך את הרכב לאטרקטיבי ביותר למשפחות עם ילדים.

ראב 4

ראב 4 הוא רכב SUV היברידי, עם נוכחות מרשימה ועיצוב פנים מודרני ומרווח, טכנולוגיה חדשה ומפרט טכני עשיר – המספקים חוויית נסיעה בטוחה ונוחה למי שמחפש רכב כביש-שטח עם מנוע היברידי החוסך בצריכת הדלק.

הבטיחות בדגם RAV4 כוללת: 7 כריות אוויר, מע’ בלמים מבוססת ABS, בקרת אחיזת כביש ומערכות בטיחות נוספות המסייעות לנהג לספק הגנה מקיפה על ביטחון הנוסעים ברכב.

אם אהבתם את הכתבה ואתם מעוניינים לראות מה עוד סוכנות מורשית טויוטה רכב השפלה מציעים, בקרו באתר הבית: https://www.toyota-press.co.il/