Site icon מקומונט לוד

מועדון רוטרי לוד העניק מילגות ופרסים לסטודנטים ולתלמידים מצטיינים בלוד

40 סטודנטים מצטיינים ו- 25 תלמידי תיכון זכו לקבל מלגות בסך 2500 ש”ח כל אחת, ופרסים מראשי ארבע העמותות הפועלות בלוד למען הקהילה: רוטרי, פש”ר, בני ברית וקרן לוד.

עיריית לוד יחד עם ארבע עמותות: רוטרי, פש”ר, קרן לוד ובני  ברית, העניקו השבוע 40 מלגות לארבעים סטודנטים ועשרים וחמישה פרסים לתלמידי תיכון מצטיינים, באודיטוריום של “עתיד” תיכון למדעים. עמותת רוטרי, ניהלה את האירוע במסגרת ישיבת רוטרי שבועית, כפי שהיא נוהגת זו השנה ה-36 ברציפות. נשיא רוטרי לוד – ראובן גרנות פתח את האירוע בדברי ברכה, אחריו עלה מ”מ ראש העיר אלי סער אשר נשא דברים בשם ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו.

בדבריו ציין סער כי עיריית לוד עברה מהפך והחלה במסורת המתקיימת זו השנה החמישית, במסגרתה מחלקת העירייה כ-250 מלגות מדי שנה, כדי לסייע ולו במעט על נטל שכר הלימוד, אך בעיקר כדי לעודד את ההשכלה הגבוהה, כחלק ממדיניות עירונית לחבק את הסטודנטים והמצטיינים, ולעודד את מעורבותם ומחויבותם החברתית למען הקהילה בלוד. סער איחל הצלחה לסטודנטים בלימודיהם והביא בשם ראש העיר את תקוותו כי אלו יחזירו ללוד נאמנות ותמיכה, יישארו לגור בה ויבטיחו בה את עתידם.  כן כיבדו את האירוע בנוכחותם: סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך יוסי הרוש, מנהל אגף החינוך שלום עזרן, ודובר העירייה יהורם בן ארוש.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

חבר המועצה משה בונפיל שהינו חבר ברוטרי הביא את ברכת המועדון של אחת הערים ביוון. הנגיד לשעבר של רוטרי ישראל – אמיל אל אסמר, נשא גם הוא דברי ברכה. בלט בהעדרו בני שפר עקב נבצרות זמנית, החליף אותו בהצלחה בהנחיית האירוע, שוקי נתן. מנהלת ביה”ס עתיד למדעים גאולה סתי, ברכה אף היא את המעמד וביקשה מהסטודנטים והתלמידים המצטיינים להמשיך ללמוד ולהצטיין במוסדות הכי טובים שיש.

יוסי לחיני סטודנט לרפואה ובוגר שני תארים, מברך בשם מקבלי המלגות. צילום באדיבות דוברות לוד

לפני חלוקת המלגות והפרסים, ברכה יו”ר ועדת המלגות נג’אלה חן-חן, בשם הוועדה והודתה לכל השותפים בפרויקט המלגות החשוב: ליו”ר הנהלת פש”ר, אלברט סיוון, מנכ”לית קרן לוד לליב סנדנר, לנשיאת לשכת תקומה של בני ברית רותי אקהויז וכמובן גם לנשיא רוטרי ראובן גרנות. תחילה הוענקו הפרסים לתלמידים ובהמשך עלו 40 הסטודנטים אחד אחרי השני, כדי לקבל את המעטפה הנכספת מידיהם של ראשי העמותות השותפות.

בשם מקבלי המלגות, נבחר הסטודנט יוסי לחיני, שכבר קטף שני תארים (פסיכולוגיה וביולוגיה) וכעת לומד רפואה באוניברסיטת ת”א. יוסי ציין בין היתר כי הוא נרגש מאוד לראות את כמות הסטודנטים החיים בלוד, דבר המוכיח כי בלוד יש חינוך מעולה והון אנושי נפלא. כמו כן ציין יוסי לשבח את מועדון רוטרי הנושא את דגל המצוינות כבר 36 שנים, וגם העמותות השותפות למצווה חשובה זו. יוסי אמר בסיום דבריו כי הוא מקווה שכל מקבלי המלגות יתגייסו גם הם בעתיד למען העיר לוד והקהילה כדי להשיב על ההכרה בהישגיהם.