Site icon מקומונט לוד

מועמד ברשימת בונפיל: “לזרוק מהעיר את הגרעין התורני ולהביא לפה בדואים במקומם”

זעם והלם בציבור בעקבות דבריו של אבי גולדנברג מועמד ברשימתו של משה בונפיל במפגש עם תושבים בסיום ההופעה של שלומי שבת. עפ”י תושבים שנכחו במקום, הדברים נאמרו בנוכחותו של משה בונפיל שמילא פיו מים.

את הדברים שמע יו”ר המפד”ל-לוד לשעבר, אברהמי פייט, מי שהיה אחראי על הקמת הגרעין התורני בעת כהונתו כחבר מועצה, אשר סער על הדברים ויותר מכך על כך שהם נאמרו ליד מי שמתיימר להיות מועמד לראשות העיר ש”פשוט עמד שם וחייך.”

שכונת רמת אלישיב. ברקע – שכונת ס”ח הערבית. צילום: אביחי טבק

פייט: “לא הצלחתי להירדם כל הלילה מהדברים, היום הרגשתי רע בריאותית כיצד יהודי מעז להוציא מפיו את הדברים האלה. אני מזועזע מאוד. הגרעין התורני קם אצלי בסלון הבית לפני 25 שנה. בשעה שרבים וטובים מחבריו של בונפיל וגולדנברג נטשו לטובת מודיעין הגיעו לעיר אנשים מדהימים, ציונים ואקדמאיים שמוסרים את נפשם למען חיזוק העיר הזו”.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

“הייתי חבר מועצה והרבה שנים בפוליטיקה. קראתי את הכתבה שעשה בונפיל שכולה נטופה שנאה. ופורסמה מוקדם יותר היום ברשתות החברתיות ולא זכורה לי כזו שנאה בשום מערכת בחירות ואני מקווה שהציבור לא ייתן ידו לאנשים כאלה שיעשו הכל כדי להכניס מנדט למועצה”

מטעמו של משה בונפיל נמסר: ” אלו הם שקרים וכזבים. כנגד הדברים האמיתיים שנכתבים ועוד יסופרו עליהם אין תשובות לכן חייב להמציא שקרים. להד”ם!”