Site icon מקומונט לוד

מועצת הנוער העירונית פותחת שנה בהרכב חדש

בסיומו של הליך בחירות דמוקרטי וחשאי נבחרו בעלי תפקידים חדשים ורעננים אשר יובילו את מועצת הנוער העירונית בשנת הלימודים הקרובה. יושב ראש המועצה – גרשון פנקר, סגן יו”ר המועצה – רם זרדאב, דובר- עומר חייקין, מזכ״לית- רעות דהן, מבקר- אורי אדרי, יו״ר וועדת תרבות ופנאי- סתיו רביע, יו״ר וועדת מעורבות בקהילה- מעיין דסטה.

לאחר גיבוש והיכרות ובתום שנה של פעילות ענפה ומלאת חוויות, הגיע הזמן בחירות. מועצת הנוער העירונית היא גוף המייצג את כלל בני הנוער בעיר, והיא פועלת ומנוהלת על ידי בני הנוער עצמם, בהנחייתה של שיר יצחקי. תפקידה העיקרי של מועצת הנוער הוא ליזום ולקדם פרויקטים ותכניות לרווחת בני הנוער בעיר לוד.

הבחירות לבעלי התפקידים במועצת הנוער נעשו בצורה דמוקרטית וחשאית לאחר שכל מתמודד הציג את המצע שלו ואף נשאל שאלות. תהליך הבחירות הציג את הרצינות הרבה של בני הנוער, המתמודדים השונים התייחסו לחזון שלהם וציינו את היעדים והמטרות של מועצת הנוער לשנה הקרובה.

מועצת הנוער העירונית. באדיבות דוברות עיריית לוד

שיר יצחקי, מנחת המועצה: “מטרתנו השנה לקחת את כל החוזקות והייחודיות של בני הנוער המרכיבים את מועצת הנוער בלוד, ולהצליח לחבר זאת לקבוצה גדולה אשר השלם בה גדול מסך חלקיו. העצמת בני הנוער, הענקת אחריות, עצמאות לבני הנוער היא זו שתעצים אותם ותהפוך אותם למנהיגי העתיד”.

יוסי הרוש, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בביקורו במועצה, בירך את המועמדים ומסר כי הוא מצפה לפגישה הבאה איתם שבה תציג ההנהגה החדשה תוכנית עבודה שנתית מלאה באירועים, פעילות התנדבות ופעילות שוטפת במהלך השנה לטובת הנוער בעיר.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו ברך את מועצת הנוער ואיחל הצלחה להנהגה הנבחרת. “נמשיך לפעול בע”ה ולתמוך בנוער הנפלא שלנו, כדי לממש את הפוטנציאל האדיר הגלום בהם, לטפח ולעודד בקרבם מנהיגות צעירה, תרבות של כבוד הדדי, וכן אחריות ומעורבות אישית בסיוע לקהילה, כחלק מחיזוק הזיקה, השורשיות והנאמנות לעיר כדור העתיד שלה”.

לכתבות נוספות במקומונט לוד:

פורים-ברנז’ה בלוד: על מה חלם יוסי הרוש, מי כוכבת הריאליטי שחוזרת לגור בעיר ולמה לבש ראש העיר גרביון אדום

הר שלג מהחרמון ברחבת העירייה, טריבונה חדשה, והפתעה מיוחדת. השבוע בלוד
מירוץ לוד ה-5: מסורת של ספורט וקהילה