Site icon מקומונט לוד

מופעים לאירועים פרטיים

מופעים לאירועים פרטיים אינם מיועדים רק לאלפיון העליון. יש מי שאוהבים לכבד את אורחיהם, בנוסף לארוחה מהממת ובר משקאות אלכוהוליים, גם במופעים מרתקים ומיוחדים. מופעי בידור, קוסמות, אמני חושים וכמובן גם מופעי מוזיקה ושירה.

הקהל החוגג יכול ליהנות ממופע חד פעמי וייחודי קסום שמעלה את האירוע לרמה אחת מעל כולם. מופעי השירה של יוליה ופיליפ יכולים בקלות להיכנס תחת הקטגוריה של מופעים ייחודיים, חד פעמיים, מפעימים ומיוחדים שיהפכו כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת.

קרדיט https://julia-philippe.co.il

כל אחד יכול להזמין מופעים לאירועים פרטיים

ניתן להתאים לכל אירוע, מסיבה או מאורע את המופע המתאים לו. לבחור מתוך מגוון גדול של מופעים לאירועים פרטיים, את זה אשר ישדרג את האירוע ויעניק לו צביון ייחודי ומיוחד.

במהלך האירוע יוקדש זמן מיוחד ובו יתבקשו האורחים לשבת ולהאזין או לצפות במופע. ניתן לנצל זמן זה גם לברכות אישיות או תודות לאורחים שיקדימו את בוא האמן ותחילת ההופעה. משך ההופעה ניתן לתיאום מול האמן המופיע אך לרוב נמשך בין שעה לשעתיים בהתאם לסגנון המופע והאירוע.

מבחר אפשרויות לבחירה

באירועי בר או בת מצווה ניתן לרתק את הקהל עם מופעי אמן חושים, קוסמות  או מנטליסט עבור ילדים חובבי הז’אנר. לברית ניתן להזמין זמר נעימות עדין ומיוחד שינעים את זמן הארוחה במקום מוזיקת פופ מוכרת וידועה. חתונות ניתן לייחד עם מופעי מוזיקה שונים בהתאם להעדפות בני הזוג.

גם אירועים קטנים ואינטימיים יותר, כגון מסיבת פורים לצוות המשרד, מסיבת שחרור, יום הולדת עגול, יום נישואים וכדומה, ניתן לשדרג ולהפתיע את האורחים על־ידי הזמנת אמן אשר עורך מופעים לאירועים פרטיים. סטנדאפיסטים, גרפולוגים, הרצאה מעניינת, כל אלו ויותר עומדים לבחירתכם.

איך בוחרים ומזמינים מופע?

כדי לבחור את המופע שירים לכם את האירוע, תוכלו להתייעץ עם יוליה ופיליפ שמופיעים כבר שנים רבות באירועים מסוגים שונים. תוכלו לפנות באמצעות השארת הודעה באתר, שליחת מייל, פניה טלפונית או אף לשלוח הודעה באמצעות הוואטסאפ, לפרט את פרטי האירוע – תאריך, יום בשבוע, שעה וכדומה, סוג המוזמנים – גיל, אופי הקהל, סגנון בילוי וכודמה וכמובן העדפות אישיות, ולקבל המלצות על סוג המופעים המומלץ עבורכם. כמובן שניתן להתרשם ולשמוע מעט מהשיריים באתר. חייגו עוד היום 050-3372990