Site icon מקומונט לוד

מזל טוב: פעיל השכונות אלירן לוי חוגג יומולדת

אלירן לוי, פעיל השכונות הכי מוכר בלוד וכנראה מהבולטים והחזקים בארץ, חוגג היום יומולדת וזוכה למאות ברכות בהן מעשרות תושבים, פעילים נוספים ואף מראש עיריית לוד יאיר רביבו.

אלירן לוי, תושב שיכון ממשלתי במרכז העיר נחשב לאחת הדמויות המשפיעות ביותר על עיצובה של לוד מחוץ לברנז’ה הפוליטית, כשתושבים רבים בעיר יודעים שאם הם נתקלים בבעיה – הכתובת הראשונה שלהם היא אלירן, שמגיע עם הטלפון והמצלמה ותוך דקות מתחיל בשידור לייב ולאחריו טלפונים לאנשים שמקבלים את ההחלטות וברוב המקרים – הוא גם מצליח לפתור את הבעיות, להביא יוזמות חדשות ופעילויות לילדים בשכונות ובאופן כללי – לדאוג לתושבים.

אלירן לוי

על אף שהוא לא נושא בכל תפקיד רשמי ולא מקבל שכר לוי ,שנחשב ל”יו”ר ועד השכונות” משקיע שעות רבות לטובת התושבים. בבחירות האחרונות, בדחיפת תושבי השכונות, תכנן אלירן לוי להתמודד למועצת העיר ברשימה עצמאית אך לבסוף החליט לפרוש ולתמוך ברשימת הליכוד של ראש העיר רביבו, אף על פי שמאז ידעו היחסים שלהם עליות ומורדות – תמיד סביב עניינים מקצועיים.

היום כאמור חוגג אלירן לוי יומולדת 37 וזכה למבול הודעות וברכות, אחת מהן מראש העיר רביבו שכתב לו: “אלירן אחי היקר, אני מברך אותך ביום הולדת שמח.אתה איש מיוחד, שאני לומד ממנו הרבה מחוכמת החיים שלך.”

עוד הוסיף ראש העיר בברכה האישית לאלירן כי הוא “מודה לך על ההשקעה שלך מזמנך החופשי למען ציבור התושבים בשכונות הוותיקות. ומאחל לך זוגיות טובה עם ורד ונחת מהילדים. ופרנסה טובה ב”ה ובעיקר בריאות בגוף ובנפש.”

את ההודעה חתם ראש העיר יאיר רביבו במילים החמות “אוהב ומעריך”. והאמת – כל מי שמכיר את אלירן יכול להזדהות מאוד עם המילים הללו. מזל טוב!