Site icon מקומונט לוד

מזמינים אורחים לחג? כך לא תצטרכו לטרוח

קרדיט Canva

הזמנת אורחים לארוחה יש בה תמיד פרדוקס: מצד אחד אתם רוצים לפגוש אנשים שלא פגשתם זמן רב או פשוט להיות עם אנשים שכיף לכם להיות איתם אך מצד שני אתם צריכים להכין ארוחה טובה וכיבוד שהוא חלק בלתי נפרד מכל הזמנת אורחים כך שזמן האיכות שלכם עם האורחים הולך ומצטמצם. הפתרון לכך הוא, לפחות בחלק מהפעמים או במפגשים עם אורחים שאתם נפגשים איתם לעיתים רחוקות הוא להזמין שף פרטי המתמחה בהכנת אוכל לאירועים קטנים. הזמנת שף כזה תאפשר לכם להיות האורחים של עצמכם. מצד אחד לארח במקום שנוח לכם ביותר- הבית שלכם, מצד שני מבלי לעמוד ולטרוח אפילו שעה אחת במטבח. אלון ראובן פור הוא שף פרטי, בעל קייטרינג שף פרטי express והוא ישמח לארח אתכם אצלכם בבית.

דברים טובים מגיעים במנות קטנות

בתור תושבי המזרח התיכון, אנחנו רגילים במסורת למנות גדולות ונדיבות, מנות המוגשות בצלחות או קערות מלאות. אוכל ביתי כמובן כבודו במקומו מונח ויש לו הרבה מקום בחיים שלנו. אין ספק שכשבאים להתארח אצל הסבתא או ההורים כיף לקבל מנות גדולות וגדושות, אך בתחום האירועים, או כשרוצים לארח באופן מעודן ומסוגנן, המנות שתופסות היום חזק מאוד הן מנות הפינגר פוד. אלה מנות קטנות שהבולט בהן מעבר להכל הוא העיצוב העדין והמדויק שלהן, אבל כמו שהעיצוב מדויק כך נבחרים בקפידה חומרי הגלם וגם ההכנה כך שעד כמה שזו מנה קטנה, מנת פינגר פוד חלבי, בשרי או טבעוני תהיה תמיד טעימה וייחודית כך שארוחה המורכבת ממנות אלה תמיד תהיה ארוחה מוצלחת,  מהנה ומיוחדת.

נמאס לנפנף ולהתעייף? קבלו מנות בשריות מהשף

אם ארוחות חלביות או צמחוניות אתם אוהבים בעיקר בחג שבועות וברוב השנה אתם מחובבי ארוחות הברביקיו או ארוחות בשריות בכלל, שף אלון ראובן פור מציע לכם גם ארוחות כאלה. אם תזמינו שף בשרים לאירועים יחסך לכם עכל עניין הבישול או התקנת המנגל והנפנוף ובכלל ההשגחה על הבשרים והוצאתם בזמן. עם ארוחה בשרית איכותית שמוגשת על ידי שף פרטי אתם זוכים למגוון רחב של מנות בשריות לבחירתכם, החל ממנות פינגר פוד מדוגמות (ואינסטגרמיות כמובן) ועד למנות עשירות וגדולות. כמובן ששף מנוסה ומקצועי בוחר גם את החלקים הטובים ביותר  ודואג לכם לארוחה בלתי נשכחת. לכן, בין אם אתם אוהבי צמחוני או טבעוני ובין אם אין אצלכם ארוחה טובה בלי בשר, שף אלון ראובן פור הוא הכתובת. צלצלו > 052-3282470