Site icon מקומונט לוד

מחירון ניקיון בתים לאחר שריפה – חברת ניקיון בתים

מחפשים חברת ניקיון מקצועית ואמינה לניקוי הבית או הדירה אחרי שריפה? כיצד מנקים דירה אחרי שריפה? איך לבחור נכון חברת ניקיון בתים המתמחה בשירות ניקוי דירות לאחר שריפה ונזק משמעותי?

ניקוי הבית לאחר שריפה – שלב ראשון בשיקום הנכס

שריפה בבית גורמת לנזק משמעותי לתשתיות ולרכוש, אחרי השריפה נותר פיח בכמויות גדולות בכל הבית, יש לפנות מהנכס רהיטים וחפצים שרופים ופריטים שנפגעו כתוצאה ממאמצי הכבאים לכבות את השריפה, ויש לאוורר את הנכס ולטפל במפגעי הריח ושאריות הפיח.

במקרים של שריפה קלה עד בינונית בדרך כלל לא נגרם נזק כבד לתשתיות החשמל, האינסטלציה וכדומה, לכן ניתן לנקות את כתמי הפיח מהמשטחים השונים באמצעות שיטות ניקוי מתקדמות וייחודיות. חשוב לציין כי חברת ניקיון בתים מקצועית המתמחה בשירות ניקוי לאחר שריפה מסוגלת לטפל היטב גם בניקוי מוצרי טקסטיל כמו שטיחים, ריפודים, כריות, וילונות ועוד באמצעות כיבוס וניקוי יבש, ובנוסף החברה דואגת לניקוי יסודי של המטבח ושאר חלקי הבית שניזוקו מהשריפה.

חפשו מישהו שיעשה עבודה יסודית ומקצועית. צילום: יח”צ

מה כלול בחבילת ניקיון בתים לאחר שריפה?

חבילה בסיסית של שירות ניקיון בתים לאחר שריפה כוללת בין היתר את הפעולות הבאות:

כדאי לדעת כי צוות חברת הניקיון ימליץ על שיטת הקרצוף והניקוי היסודי של המשטחים השונים, לרבות אריחי חיפוי קירות ורצפות. משטחי אבן טבעית ושיש עמידים בפני אש לכן השריפה לרוב אינה גורמת לנזק משמעותי לרצפה ולמעט כתמים שיש להסיר באמצעות קרצוף או ליטוש, אין צורך להחליף את הרצפה הקיימת ואפשר להחזיר לה את המראה הנקי והמבריק באמצעות פוליש.

חברת ניקיון בתים מתחילה את ניקוי הבית או הדירה אחרי שריפה רק לאחר ביקור בנכס כדי לאמוד נזקים ולהתאים את חבילת הניקיון בהתאם למצב הקיים. בשלב הראשון החברה תתחיל לנקות את הקירות באמצעות קיטור ולחץ מים, יש לייבש את הקירות ולאוורר את הנכס במשך מספר ימים, הייבוש נעשה באמצעות מאווררים תעשייתיים וחלונות פתוחים.

חשוב לציין כי המחיר לניקיון בתים לאחר שריפה משתנה בהתאם למורכבות העבודה, גודל הנכס, שיטות הניקוי ועלות החומרים. זו עבודה מורכבת כיוון שיש לשקם את הנכס לכן חשוב לבחור היטב את חברת הניקיון ויש לוודא כי היא מתמחה בניקיון בתים ודירות לאחר שריפה.