Site icon מקומונט לוד

מחפשים אטרקציות עבור הילדים? הכירו את פאלקון לייזר טאג

עכשיו כשהקיץ מתקרב, ומזג האוויר בחוץ נהיה נעים יותר, ניתן לראות שעוד ועוד הורים מחפשים אטרקציות לילדים שלהם. כך שאם גם אתם מחפשים אטרקציה לילדים – הגיע הזמן שתכירו את “פאלקון לייזר טאג”.

בחירת האטרקציה הנכונה לילדים

הילדה חוגגת יום הולדת? הילד חוגג בר מצווה? או שאולי אתם פשוט מחפשים פעילות מהנה כדי להעביר את הזמן עם הילדים? ובכן, ודאי מצאתם את עצמכם מחפשים לא פעם אטרקציה לילדים. בין אם מדובר באטרקציה ליום הולדת עם כל הכיתה, או פשוט בבילוי משפחתי עם הילדים בסוף השבוע. לעיתים, ההורים מוצאים עצמם אובדי עצות, כי הם לא מוצאים אטרקציה מתאימה ליום ההולדת של הילד או לבילוי עם הילדים בסופ”ש. אז אם גם אתם מחפשים אטרקציה מומלצת ומהנה, שמתאימה גם לילדים וגם למבוגרים – אתם פשוט חייבים לבקר את פאלקון לייזר טאג.

מהו משחק הלייזר טאג?

לייזר טאג זה משחק אתגרי, המדמה לחימה בשטח, אשר במסגרתו המשתתפים מתחלקים לקבוצות ש”נלחמות” זו בזו. המשתתפים במשחק מקבלים ציוד ייעודי, כמו אפוד וכובע עם חיישנים מיוחדים, ורובי לייזר. במהלך המשחק על השחקנים לנסות ולפגוע בשחקני הקבוצה היריבה באמצעות רובה הלייזר, כאשר כל פגיעה כזו יכולה להיות מזוהה באמצעות החיישנים שעל האפוד והכובע, והיא מקנה נקודות לקבוצה הפוגעת. בסוף המשחק, הקבוצה המובילה בנקודות, מוכרזת כמנצחת.

מה עוד חשוב לדעת על משחק הלייזר טאג?

לאילו גילאים המשחק מתאים?
משחק הלייזר טאג מתאים לכל גיל – החל מילדים ובני נוער, ועד למבוגרים.

האם המשחק מצריך כושר פיזי?
משחק הלייזר טאג אינו מצריך כושר פיזי משמעותי על מנת להנות ממנו. כל שחקן למעשה יכול לבחור את מידת האקטיביות שלו במהלך המשחק.

צילום: CANVA

האם פגיעת הלייזר כואבת?
בשונה ממשחקי יריות קבוצתיים אחרים, שהיריות שלהם עלולות להיות כואבות עד כדי בכי או הופעת שטפי דם, פגיעות הלייזר במשחק הלייזר טאג לא רק לא כואבות, אלא אפילו לא מורגשות! ולכן, משחק הלייזר טאג יכול להתאים לכל גיל, והוא לא כולל חשש לפגיעה כלשהי או לכאב.

האם המשחק מתאים למשתתפים שלא מכירים?
אכן, משחק הלייזר טאג מתאים גם למשתתפים שאינם מכירים זה את זה. מדובר במשחק שמקרב ומגבש מאוד בין השחקנים, ושיכול לעזור לקבוצות משתתפים שאינם מכירים זה את זה – להכיר טוב יותר אחד את השני. המשחק מהווה דרך מעולה כדי לשבור את הקרח בין זרים, והוא מעולה גם לחיבור וקירוב קבוצות של אנשים שכבר מכירים. כך שגם אם אתם מחפשים אטרקציה מומלצת לגיבוש הכיתה או ליום גיבוש בחברה – מדובר באפשרות המושלמת בשבילכם.

אז אם החלטתם שאתם רוצים להתנסות במשחק הלייזר טאג – היכנסו לאתר של פאלקון, ותהנו מ-3 מתחמי הלייזר שהחברה מציעה.