Site icon מקומונט לוד

מטבח שקל לנקות

זכוכית למטבח

קרדיט https://glassy.co.il

המאפיינים של מטבח פרקטי ונוח לשימוש אינם מסתכמים בגז איכותי, כיריים לוהטות, תנור יעיל ומגוון רחב של כלים, סירים וכלי הגשה, גם לנוחות הניקיון של המטבח יש משקל משמעותי. על מנת להיות בטוחים בעת עיצוב מטבח חדש כי יהיה קל לנקות אותו, מומלץ לבחור בחיפוי קיר זכוכית למטבח אשר יוכל לשמור על קירות המטבח מנתזי בישול, לכלוכים ורטיבות אשר בלתי נמנעים במטבח מתפקד. בעזרת מטלית לחה בלבד ניתן לנקות את כל הכתמים והלכלוכים מהזכוכית המחוסמת בעובי שישה מילימטרים אשר מצפה את קירות המטבח שלנו.

עיצוב מטבח כפרי אותנטי

חיפוי זכוכית מחוסמת במטבח יכול להתאים למגוון סגנונות עיצוביים בזכות העובדה כי הזכוכית יכולה להגיע במגוון גוונים, צורות, עם הדפסות וציורים, שקופה לחלוטין או בגימור מט, כך שניתן יהיה להתאים את עיצוב המטבח לעיצוב הבית בכללותו. לדוגמה, חיפוי זכוכית למטבח כפרי יהיה לרוב בגוון לבנבן-שקוף בגימור מט עדין אשר מסייע למנוע השתקפות של עור ומציג מראה משי יוקרתי ויפהפה. לבית בעיצוב מודרני יותר, ניתן לבחור בזכוכית מודפסת עם איורים כאלה ואחרים, עם מילים מודפסות באזורים אסטרטגיים ועוד. לדוגמה, ניתן להוסיף את המשפט “קפה של בוקר” לצד המיקום הקבוע של מכונת הקפה, להוסיף איור של פולי קפה או אפילו לבחור באיורים מתאימים אחרים.

איכות היא שם המשחק

בסופו של יום, כאשר אנו מעוניינים להתקין חיפוי קיר זכוכית במטבח ביתנו, או אפילו בסלון או בחדר הרחצה, עלינו להיות בטוחים כי הזכוכית עצמה איכותית, עבה ומחוסמת וכי היא לא תישבר בעקבות אדי בישול או אדי מקלחת חמים. אצלנו בגלאסי, חיפויי הזכוכית לקירות ומשטחים מיוצרים ברמה הגבוהה ביותר מזכוכית מחוסמת בעובי שישה מילימטרים, במגוון צבעים, עיצובים והדפסים, כך שכל לקוח יוכל למצוא את הזכוכית שמתאימה לטעמו האישי, כמו גם לעיצוב המטבח והבית בכללותו. למידע נוסף בקרו באתר הבית שלנו, בו תוכלו למצוא מגוון רחב של דוגמאות ועיצובים להשראה, כמו גם פרטים נוספים. מעוניינים להתקיף את חיפויים שלנו בביתכם? חייגו למספר 0546866282 או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד בהקדם האפשרי.