Site icon מקומונט לוד

מידע מקיף על כלבי קאנה קורסו

יצא לכם לשמוע על לא מעט אנשים שקנו כלבי קאנה קורסו? אתם תוהים האם גם במקרה שלכם זו יכולה להיות הבחירה הכי טובה שיש? אנחנו יכולים להבין ללבכם. מדובר על כלב נהדר ולכן בהחלט יש טעם לרדת לעומק הפרטים ולברר כל מה שאפשר אודות הגזע הזה.

מידע מקיף על כלבי קאנה קורסו – איזה אופי יש להם?

יש מספר דברים שצריך לדעת לפני שפונים אל בית גידול קאנה קורסו כדי לבחור את כלב החלומות שלכם. ראשית, מדובר על כלב גדול מאוד מבחינה פיזית וכתוצאה מכך יש לו גם הרבה מאוד כוח. זו הסיבה שבגללה צריך לבדוק האם זה מתאים לכם, כי אחרי הכול, אתם לוקחים כלב שתוכלו גם להשתלט עליו ולתת לו חיים טובים עם גבולות סבירים. כלבי קאנה קורסו נחשבים לכלבים מאוד חכמים. הם מלאי חיים ונהנים מאוד בחיק המשפחה. מצד שני, כלב כזה יודע להעסיק את עצמו במשך שעות ולכן לא מדובר על אחד מאותם סוגי כלבים שמטרידים או מציקים לבני הבית.

אילוף כלבי קאנה קורסו  

כפי שציינו לעיל, כלבי קאנה קורסו הם כלבים מאוד גדולים וחזקים. לכן, אם אתם רוצים להרגיש שאתם שולטים בסיטואציה ושיש לכם אפשרות לעצור את הכלב במידת הצורך, חשוב שהוא יהיה מאולף. זו הסיבה שבגללה, כאשר אתם לוקחים כלב כזה, כדאי יהיה להתחיל לאלף ולחנך אותו כשהוא צעיר. ככל שהוא יהיה יותר צעיר יכולת הלמידה שלו תהיה גדולה יותר וכך תוכלו להביא אותו יותר בקלות לנקודה הרצויה.

כמה באמת משלמים היום על כלב כזה?  

רוצים לקנות קאנה קורסו אבל אתם חוששים שהוא יעלה לכם לא מעט? זה נכון, שכן מדובר על כלבים מאוד אהובים, מיוחדים וכאלה שדורשים גידול מיוחד. מצד שני, כשקונים כלב כזה, קונים חבר לבית שמלווה אותנו לאורך שנים רבות. לכן בהחלט לא כדאי להתפשר ורצוי לפנות אל בית גידול מוכר ואל מקום שבו תוכלו גם לקבל את התעודות של הכלב, כי מה פתאום שתתפשרו על פחות מזה? למידע נוסף היכנסו עכשיו לאתר שלנו >> http://www.gerassicorso.com/he/