Site icon מקומונט לוד

מי צריך רשת צל?

אם אתם צריכים פתרון הצללה, יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם! כאן נרחיב על היתרונות הבולטים של רשת הצל.

מהי רשת צל?

רשת צל היא יריעת בד, שמטרתה היא ליצור תחתיה שטח מוצל. על פי רוב, מדובר על שטחים, בהם לא ניתן להסתפק בשמשייה ופתרונות דומים, בשל גודל השטח הדורש הצללה. כמו כן, בניגוד לשמשייה, רשת הצל מהווה פתרון הצללה קבוע, שאין צורך בפתיחה וסגירה שלו. רשת הצל נמצאת ומצלה על השטח באופן קבוע והיא מתאימה הן לימות הקיץ והן לימות החורף.

התאמה עונתית

ככתוב לעיל, רשת הצל מתאימה הן לקיץ והן לחורף. זאת, משום שבקיץ היא מייצרת צל תחתיה ובנוסף, היא בנויה באופן כזה, שמאפשר לה להישאר יציבה גם בתנאי מזג אוויר קשים של רוחות וגשמים. עמידות זו נוצרת באמצעות הצבה נכונה של הרשת, באמצעות יצירת חורים יזומה לניקוז מי הגשמים ולמעבר האוויר של רוחות חזקות. כל זאת, מאפשר לרשת הצל להישאר עמידה לאורך כל ימות השנה.

רשתות צל. צילום: יח”צ

פתרון פרטי

רשת צל מתאימה לגדלים שונים של שטחים החל ממרפסת קטנה ועד לשטחים ציבוריים גדולים, עליהם נרחיב בהמשך. הרשת מתאימה כמובן, גם לשטחים כדוגמת חצר גדולה של בית. כך ניתן ליהנות מהמרפסת או החצר של הבית לאורך כל שעות היממה ובכל מזג אוויר וליהנות משטח מוצל, תחתיו ניתן ליהנות מספר טוב, מאירוח וממתן אפשרות לילדים עם עור עדין לשהות גם לאורך זמן.

פתרון ציבורי

כאמור, רשת הצל מתאימה גם לשטחים ציבוריים כדוגמת שטח חיצוני של בית קפה או מסעדה, שטחים פתוחים של גני ילדים ובתי ספר ואף של בריכות ציבוריות ועוד. בדרך זו ניתן למשוך עוד אנשים לבחור במקום הציבורי הזה על פני אחר ובעיקר בימים החמים בשנה.

עיצוב דינמי

יתרון נוסף של רשת הצל הוא האפשרות לבחור אותה בגדלים שונים, בצבעים שונים ובצורות שונות. כך כל אחד יכול לבחור את הרשת המתאימה לו ביותר הן מבחינת הגודל שלה והן מבחינת העיצוב. לדוגמה, אם אתם רוצים רשת צל בשביל חצר הבית שלכם, תוכלו לבחור את הגודל הנחוץ ולהתקין אותה בצורה המתאימה וכמובן, לבחור את הצבע האהוב עליכם. במידה ואתם זקוקים לשילוב של רשתות להצללה על שטח גדול יחסית, תוכלו גם לבחור שילובי צבעים לפי טעמכם. כיום, ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של גדלים וצורות של רשתות צל, אך לעתים ניתן גם לרכוש את הרשתות לפי הזמנה מותאמת אישית.

התקנה

ההתקנה של רשת צל היא תהליך קל וקצר יחסית. יחד עם זאת, ההמלצה הגורפת היא לעשות זאת באמצעות מתקין מקצועי, שיוכל להתקין את הרשת שלכם בדיוק כפי שצריך וכך תוכלו לשהות תחת רשת צל ולהיות בטוחים, שהיא הותקנה באופן הבטיחותי ביותר!