Site icon מקומונט לוד

מכניסים וינטג’ לבית

 

בשנים האחרונות צרכנים רבים מבקשים להשיב עטרה ליושנה ולשלב את סגנון הוינטג’ בחייהם – בין אם מדובר על פריטי אופנה ולבוש, ובין אם מדובר על ריהוט. הסיבה לכך היא משום שהווינטג’ מעורר בו רגשות חיוביים וחיבור לתקופות מהעבר שלנו, עם הרצון לעתים לחזור אחורה בזמן.

כיום תוכלו בקלות לבצע שילובים עיצוביים של וינטג’ בבית או במשרד, בין אם מדובר על עיצוב מחדש בכנס שרכשתם למשל, או בחידוש העיצוב הקיים. תוכלו ליצוק את סגנון הוינטג’ לחלל הבית באמצעות דלתות פנים מקסימות, והן באמצעות אלמנטים של וינטג’ במטבח ובסלון. הנה לפניכם טיפים ועצות כאשר אתם משלבים וינטג’ בבית שלכם.

דלתות פנים וינטג’

אחת האופציות עבור דלתות פנים בסגנון וינטג’ היא שילוב של דלתות עתיקות בכניסת הבית, כמו גם בכניסה לחדרים השונים ולאמבטיה. סגנון הווינטג’ מציעה דלתות עץ, משולבות לעתים עם ידיות מתכת או אלמנטים של פרזול על גבי דלת העץ. אתם יכולים בקלות לשלב זאת בבית שלכם – בהזמנה אישית או לרכוש ביד שנייה בשווקים השונים או ממשפחה אחרת. תוכלו לשלב גם דלתות פנים עשויות עץ שעברו חידוש – כמו צביעה, ליטוש, הברקה או חיבור של ידיות חדשות. דלתות פנים ושל וינטג” עשויות מעץ גם מתאימות עבור דלת הכניסה לבית או כדלתות כניסה למרחב עבודה ומשרדים.

מטבחים וינטג’

כאשר מדברים על מטבחים ניתן ליצוק אלמנטים רבים של סגנון הווינטג’ באינספור צורות וצבעים. אחת האפשריות הפופולארית בהקשר הזה היא שילוב של דלתות ארונות מטבח מעץ או בשילוב של זכוכית חלבית עם ידיות מתכת דומיננטיות למשל. צבעי הווינטג’ כוללים בעיקר צבעי פסטל, מרקמים פרחוניים, עץ משופשף צבוע ופרזולי מתכת.

אם אתם מעוניינים ליצוק וינטג’ אל תוך הבית שלכם – בין אם במטבח או בדלתות פנים,  מובטחת לכם חוויה של חזרה בזמן עם הרבה נוסטלגיה. תהנו מאווירת וינטג’ חמימה ואצילית, עבורכם ועבור האורחים שלכם.