Site icon מקומונט לוד

מלוד להודו באהבה:ערב תרבות של הקהילה ההודית

הקהילה ההודית בלוד קיימה השבוע ערב תרבות מרשים וססגוני, במעמד מ”מ ראש העיר אלי סער, והמזכיר השני של שגרירות הודו בישראל אלדוס פונסה.

הקהילה ההודית בלוד קיימה השבוע ערב תרבות מרשים וססגוני, במעמד מ”מ ראש העיר אלי סער, והמזכיר השני של שגרירות הודו בישראל אלדוס פונסה.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו השוהה בחו”ל, ברך את הקהל הרב ואת ראשי הקהילה, באמצעות ברכה מצולמת שהוקרנה מעל גבי מסך ענק, וציין  את הקהילה ההודית הנפלאה בעלת המורשת התרבותית העשירה המתגוררת בלוד, והבטיח את המשך תמיכתו בקיום אירועי תרבות כגון ערב זה עבור הקהילה ההודית, כחלק מאירועי התרבות שמקיימת העירייה לכל הקהילות המרכיבות את פסיפס התרבויות, העדות והדתות המרהיב של לוד.

אלי סער מעניק מגן הוקרה למזכיר השני של שגרירות הודו בישראל, עם בני וולטר ויואל פבריקר.צילום דוברות העירייה

בדברי ברכתו ציין ממלא מקום ראש העיר כי זהו הערב השני המתקיים ביוזמתו של ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, במטרה להוקיר את הקהילה ההודית הענפה, הערכית והאדיבה בלוד. סער הזכיר את האירוע הראשון שבו קיבלו המשתתפים על קצה המזלג, טעימה מהתרבות ומהקסם של הקהילה ההודית, ממאכלי העדה, ממנהגיה המסורתיים ומשמחת החיים שבפולקלור הקהילה.

בתום דבריו הודה סער לשותפים העיקריים בארגון הערב, יואל פבריקר ובני וולטר והעניק בהוקרה את מגן פסיפס התרבויות ואת דגלון העיר לאורח שכיבד את המעמד בנוכחותו, המזכיר השני של שגרירות הודו בישראל אלדוס פונסה.

פונסה אשר ברך את משתתפי הערב באנגלית, תיבל את דבריו בחן רב במשפטים בשפה העברית, ציין בדבריו את הנאתו מהערב והביע את שמחתו נוכח הפעילות העירונית בלוד לשימור המורשת ההודית ועל הקשר הטוב שבין ישראל להודו.