Site icon מקומונט לוד

מלוד תצא תורה

משלחת מנהיגי חינוך מארצות הברית פתחה את מסעה בישראל בישיבת צביה אלישיב.

משלחת של כ-30 מנהיגי חינוך שהגיעו מרחבי ארצות הברית לסיור בן עשרה ימים בישראל, בחרה לפתוח את מסעה, לאחר הנחיתה בשדה התעופה, בישיבת צביה אלישיב בלוד.

את הקבוצה קיבלו מנהלי הישיבה, הרב פנחס בן יאיר והרב תומר גרוסמן, אשר הדריכו את הקבוצה והסבירו על בישיבה התיכונית והייחודיות המאפיינת אותה. תלמיד הישיבה דביר לנקרי, סיפר על עולמו של תלמידי בכיתה ט’ בישיבה תיכונית. את המפגש סיכם חבר המועצה אביב וסרמן שסיפר את סיפורה של העיר, על הדו קיום בין האוכלוסייה המגוונת שלה ועל ההיסטוריה העשירה והמגוונת של העיר בת אלפי השנים.

משלחת החינוך זכתה לשמוע על התכניות המיוחדות בישיבה כמו החיבור לעברה המרתק בזמן המשנה בפרויקט “תנאים להכיר”, על החיבור לאקדמיה ולעולם התעשייה ולמודל כולל האברכים הפועל בישיבה. כן שמעו דברים מפי תלמידים מהכיתות השונות.

בסיכום הביקור, אמר ראש המשלחת, הרב בראד הירשפלד מניו יורק – “לאחר כל מה שראינו היום אפשר לחזור לארצות הברית, אפשר לראות בישיבה דגם ומופת של כל הסיפור הציוני של עם ישראל במאה השנים האחרונות. למדנו על היכולת של התלמידים לשאוף כל הזמן כלפי מעלה, בלי לחפש את המפריעים והמעכבים”.

מנהיגי החינוך מארצות הברית בביקור בישיבת צביה אלישיב. צילום: דוברות עיריית לוד