Site icon מקומונט לוד

מלונות באילת

עיר הנופש האולטימטיבית בדרום מציעה למגיעים לחופשה שפע של מלונות באילת בדרגות שונות לכל הקהלים . ממלונות פשוטים ועד מלונות פאר בדרגות 4 ו – 5 כוכבים הכוללים בתוכם את כל הפינוקים עבור הנופשים.

מה מיוחד באילת

צילום:ח’צ

התיירים הישראלים והזרים מאוהבים בעיר שהשמש בה יוקדת, שהבריזה היא כה נעימה בשעות הערב והיא כל מה שצריך בחופשה רומנטית ואינטימית, בחופשה משפחתית או חופשה המשלבת בכנסים מקצועיים.

באילת אפשר ליהנות משפע של אטרקציות תיירותיות לכל הגילאים, לקטנטנים ועד המבוגרים בכל שעות היום והלילה.

ההנאה המושלמת – מלונות באילת

המלונות באילת מעניקים חוויה יוצת דופן של שירות שגובש במיוחד לרווחתם של האורחים. כל אחד מהם נהנה מארוחות מפנקות המוגשות לאורך היום תוך מתן דגש קולינרי ברמה בין לאומית. מבריכות השחייה האיכותיות המעניקות אפשרות לשחות, לשחק, ליהנות ממגלשות ומפארקי מים המיועדים בעיקר לילדים ולצעירים.

ספא מפנק הכולל בריכות ג’קוזי, סאונות, טיפולים משלימים כמו עיסויים בכמה שיטות, טיפולי יופי ועוד. מכלול הפינוקים מאפשר לאורחים להתנתק מטרדות היום יום וליהנות כל כולם מהחופשה המצוינת.

דילים שווים

בעונות השונות נהנים מחבילות נופש מוזלות שחלקן כולל טיסות הלוך ושוב מהמרכז או מחיפה לאילת והגעה למלונות הבוטיק ומלונות היוקרה ברחבי העיר.

השהייה בת כמה ימים בעיר ממלאת את המצברים, הנופשים נהנים מחופשה הכוללת שפע של אטרקציות הכוללות ים, מדבר וכל מה שביניהם.

אולמות כנסים

מלונות באילת הם מוקד משיכה להרבה מאד כנסים מקצועיים הנערכים בה באופן קבוע. ההיערכות בבתי המלון מאפשרת לכל אורח ליהנות מחדר מפנק ומהאטרקציות במלון בנוסף להשתתפות המעצימה עם כל הקולגות באולמות השונים. המפגשים המקצועיים יוצרים הרבה מאד קשרים עסקיים שנמשכים הרבה לאחר שהכנס מסתיים.

שירות ללא פשרות

המלונות באילת חרטו על דגלם להעניק שירות חסר פשרות לבאי המלון. זה מתחיל בלובי, ממשיך בניקיון החדרים, בתחזוקה מעולה בכל רחבי המלון כך שיהיו אפס תקלות. צוות המלון קשוב ללקוחות ועושה כל שניתן כדי לרצות את הלקוחות ולהעניק להם חוויה חיובית שלא ישכחו לאורך זמן.

ים סוף

המים הכחולים צופנים בתוכם שפע של דגה שחלקם נמצאים רק כאן . כל אחד מהדגים הוא בעל מבנה אחר, צבעים מרתקים וגדלים קטנים וגדולים מאד. זו הסיבה שאלפי צוללנים ישראלים וזרים מגיעים בכל שנה לצלילה באילת כדי ליהנות מחוויה יוצאת דופן של הקרבה לדגים, במישוש האלמוגים ובצלילה חווייתית במיוחד.

חופי הים מזמנים זמן איכות זוגי או משפחתי, שחיה בים השקט והרגוע, שקט ושלווה בכמה נקודות לאורך הים האדום.

קניות באילת

החיסכון עקב אי תשלום המע”מ תרם לפתיחתם של מרכזי מסחר בתוך המלונות באילת. האורחים נהנים מחנויות איכותיות הממוקמות בסמוך לבית המלון. מי שמעוניין להגיע לקניונים ולמרכזי המסחר הגדולים ברחבי העיר ייהנה מהיצע נרחב של חנויות בכל התחומים.