Site icon מקומונט לוד

ממיר מתח ממותג – פתרונות בהתאמה מיוחדת

ממיר ממותג הוא מכשיר ייעודי להעברת אנרגיה, לכן חשוב לרכוש את הפריט רק מחברה מובילה המתמחה בייצור ממירי מתח מסוגים שונים. כל טעות בחיבור הממיר וכל הפעלה לא נכונה, עלולה לגרום לשריפת הרכיב ולפגיעה בלתי הפיכה בחלקי המעגל האלקטרוני. יש מגוון רחב של ממירי מתח (DC DC CONVERTORS) עם יציאה צפה (FLOATING) ומבחר דגמים של ממירים לא מבודדים (POINT OF LOAD) בתצורות שונות ובמגוון גדלים, לכן כדאי גם לכם להזמין את הממירים מחברת TDK LAMBDA ישראל.

מה זה ממיר ממותג?

ממירים ממותגים נמצאים בשימוש נרחב בכל ענפי התעשייה, תפקידם לבצע המרה ממתח אחד למשנהו באמצעות אחסון זמני של האנרגיה המתקבלת בכניסה לממיר, ולאחר מכן הממיר משחרר את המתח במתח המוצר הנדרש. אחסון מתח הכניסה מבוסס על רכיב של שדה מגנטי כמו סליל ושנאי או בקבל.

ממירי מתח ממותגים מיועדים למגוון שימושים כמו שרתים, ציוד תקשורת, מכשור רפואי, ציוד מידע, מכשירים מדעיים, ציוד למדידה, תאורה, שלטים, כלי תעופה, ציוד ומכשור ביטחוני ועוד.

שיטת ההמרה הייחודית של ממירי המתח מאפשרת להאריך את זמן ההפעלה ולשמור על נצילות גבוהה במיוחד, בהתאם לדגם הנצילות יכולה להיות מעל 95%. כאשר רוכשים ממיר ממותג יש לשים לב לפרמטרים כגון: מתח כניסה, מתח יציאה, הספק יציאה, נצילות אנרגטית, טווחי הספק, בידוד, מידות הממיר, אחריות, מארז, תצורה ואפשרות התקנה, שימושים ועוד. כמו כן, חשוב לרכוש רק ממירי מתח ממותגים העומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.

סוגי ממירי מתח העומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר

חברת TDK LAMBDA המתמחה בייצור ושיווק ממירי מתח ממותגים מציעה מספר סדרות של ממירי מתח באיכות גבוהה, כל הממירים עומדים בתקנים הבטיחות הקפדניים ביותר, לרבות תקני EMC.

בין ממירי המתח הממותגים המומלצים של החברה ניתן למצוא את הדגמים הבאים:

ממירים איכותיים מתוצרת TDK LAMBDA

חברת TDK LAMBDA הוקמה ב-1979 ונחשבת לחברה המובילה בישראל בתחומי פיתוח, ייצור ושיווק ספקי כוח וממירי מתח. החברה מציעה שירות ייחודי ללקוחותיה המאפשר לכל לקוח להזמין ממיר מתח על פי מפרט טכני ייעודי. לחברה יש מפעל חדשני ומתקדם בכרמיאל, משרדי ההנהלה ממוקמים בפתח תקווה.