Site icon מקומונט לוד

ממיר מתח סינוס טהור

ממירי מתח הם רכיבים אלקטרוניים שתפקידם לבצע המרת זרם ישר לזרם חילופין, ישנם שני סוגים עיקריים של ממירי מתח – הסוג הראשון מיועד להמרת מתח 12 וולט למתח של 22 וולט, והסוג השני ממיר מתח של 24 וולט ל-220 וולט. יש גם דגמים ייעודיים המסוגלים לבצע המרת מתח 48 וולט ל-220 וולט, אך אלו ממירים פחות פופולריים בישראל. לממירי מתח יש תפקיד חשוב, מטרתם העיקרית היא לספק את המתח הנדרש להפעלת מעשיר חשמלי מסוים כאשר אין גישה לרשת החשמל הביתית. הממיר כולל רכיבים אלקטרוניים שונים שתפקידם לבצע את המרת הכוח בצורה אפקטיבית ובנצילות גבוהה.

צילום: יחצ

בנוסף, נהוג לחלק את ממירי המתח לשני סוגים עיקריים הנבדלים זה מזה בסוג הגל:

נצילות גבוהה במיוחד

לממירי מתח סינוס טהור יש נצילות אנרגטית גבוהה במיוחד, הדגמים האיכותיים מתאימים לשימוש במדחסים, במערכות סולאריות, במנועים המבוססים על טיימר ו/או וסתים, במגוון מכשירים בתחום הרפואה, בכלי רכב שונים, בכלי תעופה, במכשירי מדידה המחייבים דיוק גבוה, במדפסות לייזר מתקדמות ועוד. אמנם, אלו ממירים יקרים יותר בהשוואה לעלות של ממיר רגיל בשיטת גל דמוי סינוס, אך הם אמינים יותר.

כדאי לדעת כי ישנם דגמים איכותיים המתאימים לעבודה עם גנרטור, יש גם דגמים מתקדמים המיועדים למערכות סולאריות ודגמים בעלי נצילות אנרגטית גבוהה הכוללים מטען מצברים בהספק של עד 70 אמפר.

היכן כדאי לקנות ממירי מתח באיכות גבוהה?

ממיר מתח מזמינים רק מחברה מקצועית ומובילה כמו TDK-Lambda. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון דגמים של ממירי מתח בעלי ניצולת אנרגטית גבוהה, מבחר דגמים אמינים ומתקדמים של ספקי כוח לתעשייה, למעבדה ולשימושים אחרים, מערכות אל פסק ועוד. לחברה יש מפעל מתקדם בכרמיאל, משרדי ההנהלה ממוקמים בפתח תקווה, החברה מפתחת ממירי מתח גם על פי מפרט מהלקוח.