Site icon מקומונט לוד

ממיר מתח dcdc לתחום הרפואה

ממירי מתח נמצאים בשימוש נרחב בתעשייה, הם מתאימים למגוון שימושים וצרכים תעשייתיים וטכנולוגיים, בין היתר ניתן למצוא ממירי מתח במכשור רפואי חדשני ומתקדם. לממירי מתח יש תפקיד חשוב להמרת המתח החשמלי הנכנס ממקור מסוים למתח הנדרש למערכת תוך התאמת המתח לתצורת הגל הרצויה וליציבות הנדרשת. ממיר מתח איכותי ואמין מגן על המשתמשים במכשיר מאחר והוא מהווה מעין התקן חוצץ ממקור החשמל החיצוני ומספק הגנה יעילה ואפקטיבית בפני נחשולי מתח או זרם חשמלי מהממיר עצמו.

יש מגוון רחב של ממירי מתח אמינים ואיכותיים העומדים בתקנים הקפדניים והמחמירים ביותר בארץ ובעולם. חשוב לציין כי ממירי מתח בתצורת dc-dc נחשבים לנפוצים במיוחד בתחום המכשור הרפואי, ניתן למצוא ממירי מתח עמידים וקומפקטיים במכשור רפואי בחדרי ניתוח וטיפולים, במכשור ייעודי בתחום הרפואה הגרעינית, במכשור המשמש לטיפולי אסתטיקה וקוסמטיקה ועוד.

נצילות ואמינות גבוהה

כאמור, ממיר מתח dcdc הוא התקן ייעודי שתפקידו העיקרי לבצע המרה של מתח הכניסה למתח החשמלי הרצוי והנדרש לתפעול נכון ובטיחותי של המכשיר. כאשר בוחרים ממירי מתח למכשור בתחום הרפואה יש לוודא שהפריט עומד בכל הדרישות של תקני הרפואה, וכמובן בהתאמה לצרכי המערכת. לכן, כאשר מתכננים מכשיר רפואי יש לאפיין את דרישות המערכת וההספק ובהתאם לכך לבחור מוצר מדף או לייצר ממיר מתח מותאם אישית. ישנם הבדלים משמעותיים בין ממירי מתח המיועדים למכשור בחדרי ניתוח לבין ממירים המותקנים במכשירי דיאליזה, מכשור רפואי קוסמטי וכיוצא בזה.

תמונה: יח”צ

כדאי לדעת כי ממיר מתח איכותי העומד בתקנים הרפואיים המחמירים ביותר בארץ ובעולם מספק מענה מקצועי מעבר להמרת המתח הנדרשת לתפעול המכשיר. ממירי מתח לתחום הרפואה מבטיחים בין היתר תפקוד תקין ויעיל של המכשיר החשמלי לאורך שנים, כמו כן הממירים הייעודיים מספקים שכבת הגנה נוספת בפני התחשמלות, הגנה מפני נחשולי מתח ועוד.

יש מגוון דגמים של ממירי מתח המתאימים למכשור רפואי, למשל דגמים הכוללים יציאה צפה, ממירי מתח מבודדים או לא מבודדים, ממירים בתצורת SIP או DIP, ממירים עם מארז קשיח הכולל מאווררים או ללא מאוורר, ממירים המיועדים להתקנה על פסי דין ועוד.

בחירת ממיר מתח dcdc אינה פשוטה לכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי ולעיתים יש לתכנן ולייצר את הממיר בהתאמה אישית לדרישות ולצרכי הלקוח. ממיר מתח איכותי מבטיח נצילות גבוהה, יש דגמים אמינים ומתקדמים בעלי נצילות אנרגטית של 96%, ובמכשור הרפואי מומלץ להתקין את הממירים האיכותיים והמתקדמים יותר, בהתאם לתקנים המחייבים.

ממי כדי להזמין ממירי מתח לתחום הרפואה?

ממירי מתח למכשור רפואי כדאי להזמין רק מחברת TDK Lambda Israel, החברה המובילה בישראל לתכנון ולייצור ממירי מתח, ספקי כוח ועוד. החברה מפתחת, מתכננת ומייצרת ממירי מתח אמינים העומדים בכל התקנים המחמירים, בהתאמה מלאה לדרישות הלקוח ומאפייני המכשור הרפואי.