Site icon מקומונט לוד

מנכ”לית חדשה לגרעין התורני בלוד

אפרת נוי, אשר שימשה כמנהלת מחוז באגודה להתנדבות, תחליף בתפקיד את בני פרינץ. הגרעין התורני בלוד הוא הראשון מבין הגרעינים התורניים בארץ, ונחשב לגדול שבהם, עם כ-1,000 משפחות ואלפי חברים.

מנכ”לית חדשה לגרעין התורני בלוד. אפרת נוי, תושבת לוד, המסיימת את תפקידה כמנהלת מחוז מרכז באגודה להתנדבות, תיכנס בקרוב לתפקיד ניהול הגרעין, ותחליף את בני פרינץ, המנכ”ל היוצא. פרינץ היה בעבר מזכ”ל תנועת הנוער ‘עזרא’, והוא עובר לנהל את מועצת הקהילות המשימתיות בישראל, גוף שמאחד רשתות גרעינים חילוניים, דתיים ומכל גווני הקשת.

אפרת נוי. צילום: באדיבות הגרעין התורני לוד

בעבר שימשו בתפקיד מנכ”ל הגרעין בלוד שילה אדלר, שהיה בהמשך מנכ”ל מועצת יש”ע ומועמד לראשות מועצת בנימין, וכן אהרן אטיאס, המשמש כיום כמנכ”ל עיריית לוד.

הגרעין התורני בלוד הוא הגרעין הגדול בארץ, הוא מונה מאות משפחות ומתפרש על פני מספר שכונות ותיקות בעיר, ועוד שכונה חדשה יותר שהוקמה בידי אנשי הגרעין, והתפתחה מאז במהירות. הגרעין בלוד הוא גם הגרעין התורני הראשון בארץ, מאז הוקם בשנת 1996.

בוועד המנהל של הגרעין מסרו: “אנו שמחים לבשר על מינויה של אפרת נוי למנכ”לית הגרעין התורני בלוד. אפרת, תושבת העיר וחברת הגרעין, נשואה לאוהד ואמא לשישה, מביאה איתה ניסיון רב וחשיבה מקורית. אנו בטוחים כי היא תצעיד את הגרעין לקומה נוספת של עשיה וחיבורים קהילתיים בעיר.

אפרת נוי: “שמחה וגאה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את הגרעין התורני הגדול בארץ אל עבר מחוזות נוספים ולשמר ולחזק את הקהילות המיוחדות והדברים הנפלאים הקיימים היום בלוד”.