Site icon מקומונט לוד

מסגרייה אומנותית

כל מסגרייה יודעת לבצע עבודות מתכת שונות, אבל מסגרייה אומנותית יודעת לעבוד עם סוגים שונים של מתכות וליצור מהן אומנות של ממש. אם אתם רוצים שער בעיצוב כפרי שישתלב עם הגינה שלכם, מדרגות בסגנון מודרני או שאתם מעוניינים בחלונות בלגיים בעיצוב אירופאי קלאסי – אתם לא מחפשים מסגר אלא אמן מתכות כבדות.

צילום: pixabay

בין אם אתם מחפשים דלת חדשה, עיצוב מדרגות או ייצור חלונות לבית הפרטי שלכם ובין אם אתם מחפשים ויטרינה לחנות שלכם – הבחירה במסגרייה טובה יכולה להיות מבלבלת. אם כי נראה שיש הרבה מסגריות בשוק, לא כל אחת יודעת לבצע עבודות אומנותיות.

למה לבחור במסגרייה אומנותית?

לא מספיק לבחור רק באחת שתספק לכם חלון או תבנה לכם שער. כשאנחנו זקוקים לעבודות נפחות, מיסגור ופרזול בבית אנחנו צריכים לבחור במקום שמספק גם שירות מקצועי ואמין והכי חשוב – מעוצב. צוות מקצועי ידע לכוון אתכם למה שהכי מתאים לכם, לעיצוב שאתם רוצים, למבנה ולתנאי הסביבה כדי שתקבלו תוצאה מרשימה ויוצאת דופן. בנוסף, מסגרייה איכותית באמת תדאג להכין לכם חומרים שיחזיקו מעמד להרבה זמן. דוגמה מעולה לכך, היא מסגריות שמתמצאות בגלוון למקרה שצריך לבצע עבודות בברזל ורוצים למנוע ממנו להתחלד, דבר שקורה בדרך כלל בברזל אחרי תקופה. צוות מסגרייה אומנותית ניחן בידיים שמצד אחד יודעות לעבוד עם מתכות ומהצד השני, יודעות לבצע עבודות מורכבות שדורשות תשומת לב לפרטים הקטנים. בשורה התחתונה, השילוב של ידיים אומנותיות יחד עם מקצועיות, שירות ואמינות, הוא סימן שמדובר במסגרייה מצויינת.

ולקס – אומנות ומקצועיות זה אנחנו

אנחנו בחברת “ולקס” אוהבים לעבוד עם מתכות וזה מה שהופך את העבודות שלנו לכל כך ייחודיות. אנחנו עובדים עם אדריכלים ומעצבי פנים והופכים כל סגנון עיצובי לבר ביצוע. השירותים שאנחנו מציעים הם בין היתר יצירת חלונות בלגיים, בניית מעקות מעוצבים, רהוט מברזל ועוד. כל עבודה עוברת בדיקת איכות, גלוון או צביעה בהתזה לפי הצורך. כחברה עם למעלה מ-15 שנות ניסיון, אנחנו יודעים בדיוק איך להפוך מתכת ליצירת אומנות. וכמובן שנלווה אותך מקצועית לאורך כל הדרך עד לקבלת התוצאה הרצויה.

יותר פרטים עליינו כאן https://www.valex.co.il

קיימת עוד מסגרייה שרציתי לדבר עליה עם המון ניסיון ורמת עבודה גבוה מאוד :

https://www.metal-workshop.co.il/