Site icon מקומונט לוד

מסלולי טיול מומלצים לזוגות באזור הצפון

כולנו יודעים שכאשר אנחנו מחפשים מקום מוצלח לטייל בו, הצפון ייתן לנו את המענה המושלם. האזור הכי ירוק ושופע מציע לנו הרבה מאוד אטרקציות שונות זו מזו הן מבחינה אתגרית והן מבחינת ההתאמה לגיל ולכושר הפיזי של המטיילים.

רוצים לקרוא עוד אודות מסלולי טיולים מיוחדים? כנסו למגזין של אתר וילות לחופשות עכשיו!

אז מה יש לנו בצפון?

טיולים לכל עונה בשנה ולכל שעה ביממה –

באזור הצפון נוכל לטייל בכל עונה בשנה כאשר האתרים כמובן יהיו שונים בין חודשי החורף לחודשי הקיץ. ישנן חברות טיולים המציעים לנו טיולים מיוחדים לזוגות. אם זה טיולי זריחה אלו מתקיימים כמובן בשעות הבוקר המוקדמות. וכמובן טיולים ביום – אלו טיולים בין הנופים המדהימים שהצפון מציע לנו והפריחה בשלל הצבעים עם ריחות הפריחה המשכרים המעניקים חוויה חושית עוצמתית שרק הטבע מסוגל להעניק לאדם. בחודשי הקיץ ניתן גם ליהנות מטיולים בין פלגי מים ומסלולים בנחלים השונים הזורמים בצפון. ישנה גם אפשרות של טיולי לילה, זה יתאים לזוגות ההרפתקנים המחפשים טיול שונה ומעניין. טיול כזה יכול להיות מעין טיול ספארי. כלומר טיול בטבע בין החיות המשוטטות בחוץ בשעות הלילה.

צילום: עמיעד טאוב

בחורף אפשר לבחור במסלולים שונים המציעים טיולי בוץ, ביקור באזורי זרימת הנחלים, המפלים וכמובן ליהנות מהפריחה בשלל הצבעים הכי מדהימים שרק הטבע מסוגל להציע.

טיולים באזור הכנרת –

ימת המים המתוקים שיש לנו בארץ הוא בעל ערך תרבותי, ערך כלכלי וכמובן גם ערך תיירותי. הכנרת מושכת אליה מטיילים ותיירים מכל הארץ וגם מכל העולם. אטרקציות רבות ישנן בכנרת וזוגות רבים מעדיפים לחפש במקום את המסלולים האטרקטיביים לטיול הזוגי שלהם. ישנה לדוגמה, אפשרות לבחור במסלול – שביל סובב כנרת – החברה להגנת הטבע יזמה עבורנו את השביל המיוחד הזה שסובב את כל הכנרת וזאת כמטרה לחזק את האזור כמוקד משיכה מיוחד למטיילים ולתיירים. שביל סובב כנרת עובר סמוך מאוד לחופים ומתאפשרת משם נגישות ומעבר להרבה אתרים מעניינים שישנם במקום.

טיולי ג’יפים –

טיולי ג’יפים בצפון יכולים גם הם להתאים לזוגות שמחפשים טיול אטרקטיבי ומעניין. עם הג’יפים תוכלו להגיע לאזורים ולמסלולים מיוחדים שהג’יפאי שלכם ייקח אתכם. צפויה לכם חוויה ייחודית באוויר הפסגות של הצפון. נופים מהממים, ריחות משכרים והרבה טבע וירוק בעיניים שיעשה לכם רק טוב. טיולי ג’יפים יכולים אף הם להתאים לכל חלק של היום. ניתן לבחור בטיולי זריחה, הצפייה בזריחה של השמש ממקום הכי גבוה והכי טבעי, מעניקה תחושה מיוחדת במינה שעד שלא תטעמו אותה לא תבינו במה המדובר. יש שיעדיפו את טיול הג’יפים בלילה. בטיול כזה ניתן ליהנות ממזג האוויר הנוח. בטיולי לילה תוכלו לפגוש את חיות הבר היוצאות בלילה, כמו צבאים, תנים, זאבים ועוד.

הוראות כלליות לקראת הטיול –

 

התכוננו היטב, תכננו את המסלול וצאו לדרך.