Site icon מקומונט לוד

מפקד חדש למשטרת לוד

סנ”צ שמעון דהן אשר שימש במגוון תפקידי מפתח במשטרת ישראל, מונה כמפקד משטרת לוד במקומו של סנ”צ יגאל עזרא אשר קודם לדרגת נצ”מ ולתפקיד קצין אגף החקירות והמודיעין במחוז מרכז.

סנ”צ שמעון דהן אשר שימש במגוון תפקידי מפתח במשטרת ישראל, בין היתר כראש מפלג בילוש בימ”ר מרכז וכמפקד במשטרת קדמה שרון החולשת על יישובי המשולש, מונה כמפקד משטרת לוד במקומו של סנ”צ יגאל עזרא אשר קודם לדרגת נצ”מ ולתפקיד קצין אגף החקירות והמודיעין במחוז מרכז.

את ישיבת העבודה הראשונה והמשותפת עם עיריית לוד, קיים סנ”צ דהן השבוע, במסגרת ישיבת הביטחון השבועית שמכנס ראש העיר בהשתתפות כל גורמי הביטחון והצוות הבכיר בעירייה.

חזית אחידה ונחושה, ראש העיר יאיר רביבו, המתח החדש סנצ שמעון דהן, וממ ראש העיר מחזיק תיק הביטחון אלי סער. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

בדבריו ציין המת”ח החדש כי שמח לקבל את הפיקוד על תחנת לוד נוכח הפעילות הנחושה המתבצעת בשיתוף העירייה, והוסיף כי התמודד בתפקידיו הקודמים עם סוגיות דומות מאוד לאלו הקיימות בלוד. כן הציע לקדם פרויקטים קהילתיים משותפים למשטרה ולעירייה בשילוב הדוק עם פרויקט עיר ללא אלימות, והדגיש את חשיבות המסרים האחידים של המשטרה והעירייה בנושא חוק וסדר.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו הביע את שביעות רצונו ממינויו של סנ”צ דהן לתפקיד, “אני מאמין ששיתוף הפעולה המעולה עם מפקד התחנה הקודם, נצ”מ יגאל עזרא יימשך גם עם מפקד התחנה החדש. נעבוד כתף אל כתף במשימות חיזוק הביטחון האישי ואכיפת החוק והסדר, משימות שהן בראש סדרי העדיפויות הן של תושבי לוד והן שלנו כרשות מקומית, נהדק את שיתוף הפעולה ונקיים קשר רציף, יום יומי, יחד נחזק את לוד בע”ה כעיר בטוחה המקפידה על חוק וסדר בתחומה”.

השניים בוודאי יעבדו בשיתוף פעולה וישדרו חזית אחידה ונחושה באתגרים המשותפים של שמירת הקשר עם הקהילה, חיזוק הביטחון האישי ושמירה על החוק והסדר בלוד.