Site icon מקומונט לוד

מנכ”ל משרד החינוך, אבוהב בלוד:”נפעל לחיזוק איכות ההוראה”

מפגש לקידום תהליכים חינוכיים בלוד התקיים היום (ג’) בהשתתפות מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבוהב, מנהלת מחוז מרכז,  עמליה חיימוביץ וראש העיר לוד עו”ד יאיר רביבו שאמר:”החינוך בלוד תמיד היה אי של שפיות”.

מנכ”ל משרד החינוך שמואל אבוהב ומנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך עמליה חיימוביץ, ביקרו השבוע (ג’) בלוד וקיימו שיח בהשתתפות מפקחי משרד החינוך ומנהלי בתי ספר בעיר לוד, לקידום מערכת החינוך בעיר.

המפגש נועד לקדם תהליכים חינוכיים, על רקע נתוני התמונה החינוכית שפרסם לא מכבר משרד החינוך. נתוני התמונה החינוכית כוללים נתונים אודות אקלים בתי הספר, הישגיים לימודיים והישגים ערכיים, מידע אודות תקציב לתלמיד לשנה, נתוני התמדה ונשירה, ממוצע תלמידים בכיתה ועוד.

מנהל אגף החינוך מציג את המעבר למצוינות, בשיח עם מפקחי ומנהלי החינוך בעיר. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבוהב: “צמיחת מערכת החינוך תלויה בטיב שיתוף הפעולה בין כל גורמי החינוך, שכן חינוך משמעו שילוב ידיים ועשייה משותפת. שנת הלימודים שנפתחה עומדת בסימן צמצום פערים, הישגים לימודיים דוגמת רפורמת האנגלית הדבורה, הישגים ערכיים והשקעה נרחבת בגיל הרך. נמשיך לפעול לחיזוק איכות ההוראה להצלחת תלמידי ישראל.”

מנהלת מחוז מרכז, עמליה חיימוביץ, הודתה למנכ”ל המשרד, לראש העיר ולמפקחי המחוז בכל רשות ואמרה: “המפגשים מסמלים את הגישה שלנו כמחוז וכמשרד. אנו רואים בשיתוף פעולה ועבודה הרמונית מפתח להצמחת מערכת חינוך מכילה, מקדמת ומוצלחת. פתחנו את שנת הלימודים במלוא המרץ ונמשיך לקדם הישגים רב-תחומיים ברחבי המחוז.”

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו מסר את תודתו למנכ”ל המשרד ולמנהלת מחוז המרכז על שיתוף הפעולה ההדוק והפורה. “החינוך בלוד תמיד היה אי של שפיות גם בזמנים הקשים של הועדות הקרואות שניהלו את העיר, הרבה בזכות הסיוע של משרד החינוך והממשלה. כיום עברנו מהתמסכנות למצוינות ולהצלחה, מערכת החינוך בלוד נמצאת במגמת שיפור מתמיד וצוות ההוראה ערוך ומוכן לשמור על המשכיותה של מגמה זו. לצד פיתוח תשתיות החינוך, משקיעה העירייה משאבים רבים בטיפוח וייזום תכניות למידה מקדמי הישגים ומצוינות. אנחנו שמחים  על העלייה בנתוני הבגרות לשנת תשע”ו, הפעלנו בהצלחה רבה את תוכנית הצהרונים ‘ניצנים’ עם פתיחת שנה”ל ואנו שמחים על הזכייה שלנו בפרס החינוך המחוזי”.

ראש העיר יאיר רביבו וסגנו יוסי הרוש הממונה על החינוך עם מנכל משרד החינוך ומנהלת המחוז