Site icon מקומונט לוד

מרוץ לוד ה-3 יוצא לדרך

ראש העיר יאיר רביבו: “ממשיכים במסורת במרוץ לוד ה-3. חגיגה ספורטיבית, ססגונית ומלאת אנרגיה וגאוות יחידה. לוד היא עיר שחושבת, מכוונת ורצה קדימה”.

העיר לוד ממשיכה להתפתח ולרוץ קדימה וכמו כל הערים החשובות בעולם ולא מעט ערים ומועצות בארץ, תזניק ב-8.4.16 את מרוץ לוד ה-3, בהפנינג ספורט, בריאות וכושר, הכולל מרוץ תחרותי מותאם לכל הגילאים, בהשתתפות אלפים מתושבי העיר והסביבה.

אלפי משתתפים צפויים השנה במרוץ לוד ה-3. תמונת ארכיון מאשתקד באדיבות דוברות העירייה.

מדובר באירוע ספורטיבי הכי גדול, המוני, ססגוני, צבעוני ומלהיב המתקיים בעיר לוד המשקף את אופייה של העיר. “מרוץ לוד אשר הפך למסורת, יעבור בנקודות ציון היסטוריות ייחודיות אשר יחברו בין תרבויות, דתות ותקופות היסטוריות, בעיר היחידה במזרח התיכון בה יש שלום אמיתי. המסלול תוכנן כך שהוא עובר הן בעיר העתיקה והן בשכונת החדשות. כך יכלו הרצים לחוות את ההיסטוריה ארוכת השנים של לוד וגם להתרשם מהשכונות החדשות, שמשקפות את פניה החדשות של העיר – עיר שחושבת, מכוונת ורצה קדימה”, הסביר ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, “אנחנו רוצים להנחיל לתושבי החיים את החשיבות שבשמירה על אורח חיים בריא והזדמנות לשלב כושר גופני עם פעילות לכל המשפחה”.

בעיריית לוד מאמינים שגם השנה, ישתתפו משפחות שלמות במרוץ ויגיעו להפנינג הספורט שילווה אותו. לכן, מעבר למקצים ל-10 ו-5 ק”מ המיועדים לספורטאים שמתאמנים על בסיס קבוע, יכלול המרוץ גם מקצה עממי ל-2 ק”מ ו”מרוץ אפרוחים” לילדים.

ההרשמה בעיצומה באתר המרוץ: events.shvoong.co.il/lodrun

שינויים בהסדרי תנועה:

בשל מירוץ לוד שייערך ביום שישי, 8.4.16 בין השעות 07:00 עד 13:30,

יסגרו לתנועת רכבים הכבישים הבאים לשני הכיוונים:

הנהגים מתבקשים לנסוע בדרכים חלופיות.