Site icon מקומונט לוד

משרות אבטחה לסטודנטים

משרות אבטחה

משרות אבטחה

חברות אבטחה שוכרות סטודנטים כשומרים. הם גם מציעים להם הזדמנות לקבל השכלה באבטחה.

חברות אבטחה צומחות בהתמדה במהלך השנים האחרונות, והן מגייסות כעת יותר סטודנטים מאי פעם. חברות אבטחה צריכות להעסיק שומרים מעת לעת, אבל הן גם צריכות למלא את שורותיהן באנשים מוסמכים שיכולים לעבוד אצלן לאורך זמן. מעסיקים אלה גילו שסטודנטים עושים שומרים טובים מכיוון שהם מוכנים לעבוד בשכר נמוך יותר, מה שאומר שמעסיקים יכולים להציע להם הטבות טובות יותר מעובדים אחרים.

חברות אבטחה מספקות שומרים למטרות שונות

הם מציעים שירותי אבטחה לעסקים ובנייני מגורים. הם גם מספקים מאבטחים להגנה על אנשים ורכוש במהלך תחבורה, אירועים ציבוריים וכו’.

אבטחה היא תעשייה פורחת, כשהביקוש גדל באופן אקספוננציאלי בשנים האחרונות. חלק מהסיבות הן בגלל העלייה בשיעורי הפשיעה, אבל זה גם בגלל שינוי בחשיבה לכיוון בטיחות וביטחון.

תעשיית האבטחה ראתה שינויים רבים כמו גם צמיחה בשנים האחרונות עקב גורמים כמו גלובליזציה והתקדמות טכנולוגית. זה הוביל לגידול במשרות לסטודנטים שרוצים להיכנס לענף זה או לאלו שרוצים לעבור ענף לצמיתות לאחר סיום הלימודים.

עם העלייה במספר הסטודנטים המסיימים מדי שנה, חלה עלייה משמעותית במספר המאבטחים המחפשים עבודה. הענף לא הצליח לעמוד בביקוש והדבר הוביל לירידה משמעותית בשכר.

מכיוון שסטודנטים מתמודדים עם תקופה קשה למצוא עבודה ולהרוויח כסף לאחר סיום הלימודים, רבים מהם פונים לתפקידי מאבטח המציעים שעות גמישות ודרישות נמוכות ברמת הכניסה. עם זאת, עבודה זו אינה קלה כפי שהיא נראית. זה דורש ידע בסוגים שונים של כלי נשק והרבה כוח פיזי.

סטודנטים רבים שרוצים לעבוד בתחום זה צריכים לקחת תוכניות הכשרה המוצעות על ידי חברות אבטחה כמו קרב מגע או טא קוון דו על מנת להתקבל לעבודה כשומר במקומות כמו שדות תעופה או בסיסים צבאיים.

חברות אבטחה מגייסות סטודנטים למגוון משרות הדורשות מיומנויות התחלתיות

מכיוון שחברות אבטחה צריכות לגייס יותר סטודנטים, הן גם צריכות להציע שכר והטבות טובים יותר. אלו חדשות טובות לסטודנטים שרוצים להיכנס לחברת אבטחה ולהתחיל את הקריירה שלהם בתחום.

חברות אבטחה נאבקות במציאת מספיק אנשים עם מערכי הכישורים הנכונים שיעבדו עבורן. כדי למשוך יותר אנשים, הם הציעו שכר גבוה יותר, הטבות טובות יותר ולוחות זמנים גמישים.