Site icon מקומונט לוד

מתיחת פנים מהירה יותר עם מיצוק עור בעזרת תדרי רדיו

מתיחת עור בעזרת תדר רדיו היא טכניקה אסתטית חדשה שנוצרה כתוצאה מהתפתחות בעולם טיפוח העור ובטכנולוגיה האסתטית. מכשיר להעלמת קמטים המבוסס על תדרי רדיו כולל אפשרות של חימום העור באמצעות תדר רדיו, או אנרגיית RF, כדי לעורר את הייצור של קולגן עורי, אלסטין וחומצה היאלורונית. המטרה היא להפחית את המראה של הקמטים ועור רפוי.

מיצוק עור בתדר רדיו: מה שאתם צריכים לדעת

עור נפול וקמטים הם בעיות עור נפוצות אצל נשים וגברים לקראת גיל 40 ומעלה. הידרדרות בייצור קולגן ואלסטין, שני מרכיבי עור חיוניים, מובילה לאובדן גמישות העור עם הגיל. אפשרות אנטי-אייג’ינג לא פולשנית וכירורגית היא מיצוק עור בתדר רדיו (RF). חימום עור בתדר רדיו (RF) הוא הליך קוסמטי המכוון לקמטוטים, קמטים ורפיון עור על ידי הגברת הסינתזה הטבעית של הקולגן, האלסטין והחומצה ההיאלורונית בגוף. מספר האלקטרודות קובע את עומק החדירה של המכשיר, אשר בתורו מעביר חום לדרמיס ולתת העור, האזור העשיר בשומן שמתחת לדרמיס. השיטה הבלתי פולשנית היעילה ביותר להידוק העור כרגע היא תדרי רדיו. בטיפול בתדרי רדיו (RF) נשלח אל העור מהאלקטרודות של המכשיר, המחמם את הרקמות התת עוריות ומקדם יצירת קולגן ואלסטין. על ידי המכשיר תסופק טמפרטורת היעד הדרמלית האופטימלית להתחלת מיצוק העור והפחתת קמטים ורפיון. בנוסף לקידום יצירת קולגן, אשר בתורו גורם להידוק של סיבי קולגן, מדובר בשיטת טיפול מיצוק העור מחיר נוח לכל כיס, כמו כן, טכניקה זו מעוררת גם פיברופלזיה, מצב בו הגוף מייצר רקמה סיבית חדשה. לעומת זאת, המולקולות היוצרות קולגן אינן נפגעות. כתוצאה מכך, עור רפוי נמתח וגמישותו של העור מוגברת.

מתיחת עור בתדר רדיו: היתרונות העיקריים

להיפטר מבעיות של רפיון העור ניתן בקלות גם מהבית בעזרת מכשיר ה-AIGAIN, אשר בתורו ממריץ את היווצרות הקולגן, מסייע במיצוק העור בעזרת תדר רדיו. אין צורך בזמן החלמה או טיפול מיוחד בעור לאחר הטיפול, והוא בטוח ויעיל. מעל לכל, טיפול זה יכול להתבצע גם בבית בזמנכם הפנוי. רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים באתר AIGAIN.