Site icon מקומונט לוד

מתי הזמן הנכון להשקיע בנדל”ן?

אנשים שואלים את עצמם אם עכשיו זה זמן טוב להשקיע בנדל”ן הם מחפשים שווקים של נדל”ן בחו”ל להשקעה שואלים עצמם איפה יש השקעת נדל”ן בחו”ל כעת. אפשר להשקיע בכל מיני דרכים של השקעה. יש מי שמשקיע בשוק ההון יש מי שקונה אגרות חוב יש עוד דרכים להשקיע את הכסף. יש אנשים שאוהבים להשקיע בנדל”ן ויש להם מגוון סיבות. זאת דרך טובה להשיג רווחים. זאת השקעה סולידית. יציבה שאפשר לסמוך עליה. על נדל”ן מניב בחו”ל ניתן להשיג רווח נאה לשנים רבות. 

להשקיע בנדל”ן או בבורסה?

בבורסה אפשר להגיע לרווחים טובים בזמן יותר קצר אך שם יש דרגת סיכון גבוהה יותר. אפשר שם להפסיד בקלות את הכסף,. במיוחד לאור מגפת הקורונה שעדיין משתוללת בעולם, הבורסות בעולם מאוד תנודתיות. ולכן השקעה בנדל”ן בתקופה כזאת היא הרבה יותר בטוחה שקטה ויש בה פחות סיכונים. אפשר לשלב השקעה סולידית בנדל”ן באפיקי השקעה עם רמת סיכון יותר גבוהה. כמו השקעה בבורסה. וכך למתן את הסיכון ועדיין להרוויח יפה.

השקעות נדל”ן במקומות שונים- בארץ או בחו”ל?

אפשר להשקיע בנדל”ן במקומות שונים. יש מי שקונה דירה להשקעה בישראל. קונה הדירה יכול לעשות רווח בשני אפיקים. או כדי להשכיר הדירה ולהנות מדמי השכירות. או כדי למכור את הדירה ברווח אחרי שהערך שלה עולה. יותר קל יחסית להשקיע דירה בארץ אבל יתרונות גם בדירה להשקעה בחו”ל. להשקיע דירה בחול הפך מקור לרווח עבור ישראלים רבים. הדירות בחו”ל הרבה יותר זולות מבארץ. ואפשר לקבל רווח אפילו 10של עד אחוז בשנה. כך שאנחנו מדברים על השקעה קטנה ורווח גבוהה. יש בחול גם הרבה סוגים של נכסים מה שמאפשר תנאי רכישה שונים. מקובל עכשיו לדוגמא לבצע השקעה בבודפשט. העניין שנכס בחו”ל הוא פחות נגיש לך. ולכן צריך לבחור בדרך כלל מישהו  שינהל אותו. או מישהו מקצועי עם ניסיון בהשקעות בחו”ל. יש כל מיני סוגים של נכסים אפשר להשקיע במשרדים אפשר כמובן לקנות דירות למגורים ויש מי שקונה קרקע להשקעה ועוד.