Site icon מקומונט לוד

מתי נכון להשקיע בנדל”ן?

ישנם אפיקים רבים בהם ניתן להשקיע את הכסף שחסכתם, אפשר להשקיע בשוק ההון, באג”חים, השקות חברתיות שונות ועוד, אך אחד מאפיקי ההשקעה, שגם בלי הבנה גדולה בתחום אפשר לראות אותו בקלות כתחום יציב ובטוח הוא השקעה בתחום הנדל”ן. גם אדם שלא עוסק בנדל”ן ביום יום לא יכול שלא לשים לב לעלייה המתמדת במחירי הנדל”ן ויכול להסיק את המסקנה המתבקשת שהשקעה בנדל”ן היא השקעה משתלמת – ולכן באמת הפכו השקעות הנדל”ן לאחר מתחומי ההשקעה הפופולריים והנרחבים ביותר.

האם כל אחד יכול להשקיע בנדל”ן ולהצליח?

התשובה לשאלה לגבי היכולת של אדם בעל רקע מינימלי להשקיע בענף הנדל”ן ולהצליח, היא תשובה מאוד מורכבת, מצד אחד ברור שיש לא מעט אנשים שפשוט רוכשים דירות או נכסי נדל”ן אחרים ומוכרים אותם כעבור מספר שנים וגורפים רווח נאה. אמנם, השקעה בנדל”ן למרות עליית המחירים המתמדת בשוק, אינה בטוחה לגמרי מסכנות, כאשר אתם רוכשים למשל דירות להשקעה במקום מסוים, אין הבטחה על כך שהמחירים יעלו לנצח, באיזה שהוא שלב מחירי הדירות ירדו וההשקעה תוביל להפסדים. ולכן כדי לדעת מתי הזמן הנכון להיכנס לאיזה עסקה ובאיזה מקום, מומלץ להשתמש בשירותיו של יועץ נדל”ן בעל ניסיון בתחום אשר לו חוש ריח מפותח על מצב התנודות בשוק הנדל”ן.

מתי הזמן הנכון להשקיע בנדל”ן?

‘שאלת מיליון הדולר’ תרתי משמע, היא מתי הזמן הנכון להשקיע בנדל”ן, כמובן המשקיעים ירצו להיכנס להשקעות בזמן שהוא לפני עליית מחירים מה שיניב להם את הרווחים המקסימליים ביותר. אף אחד כנראה לא פיצח את השיטה במלואה שתורה בדיוק על הזמן הנכון להיכנס לכל השקעה, אך כאשר המשקיע בוחן היטב את פרטי העסקה, בודק את המצב באזור, ‘מרחרח’ את השטח וחי אותו הוא יוכל לשים לב לתנודות מתחת פני השטח שיכולות לגרום לתנודות כאלה ואחרת גם במחירים באזור. בנוסף, כאשר המשקיע מתייעץ עם יועץ נדל”ן המתעסק שנים רבות בתחום, הוא יכול לסמוך שהיועץ פיתח סוג של מיומנות להקשיב לתחושות הבטן כדי לייעץ למשקיעים השונים על הזמן הנכון להיכנס לכל השקעה כדי להפיק ממנה את הרווח המרבי.