Site icon מקומונט לוד

מתי פונים לחקירת איתור נכסים

איתור נכסים

קרדיט:canva

חובות הם עניין מסובך ומתסכל, בדרך כלל עבור זה שלקח את החוב. מה לעשות שפעמים רבות ברוב תחכום הוא מצליח להפוך את הגלגל ולגרום דווקא לצד שאמור לקבל את הכסף בחזרה- לתסכול ולצרות? איך זה קורה ומה עושים, ואיך תהליך איתור נכסים מקצועי יוכל לעזור לנושים להתמודד עם בעלי חוב שחיים על חשבונם בלי הצדקה. ויצמן יער, משרד חקירות פרטי מקצועי עם כל מה שחשוב לדעת בתחום.

כל אדם שיש לו חוב משמעותי לאדם אחר, ואין לו את האפשרות הכלכלית לשלם את החוב במיידית, יכול לגשת לבית המשפט, להוכיח שאין לו את הנכסים והאפשרויות הפיננסיות לעמוד בהחזרי החוב, ולקבל הקלות רווחה בחוב, כל זה כמובן על חשבון האדם לו הוא חייב את הכספים הללו. הכל טוב ויפה ומובן, כל עוד הוא אכן אינו מסוגל להשיב את החוב באמת ובתמים, אולם פעמים רבות בעלי חוב מצליחים להסתיר חשבונות מסוימים ואפשרויות כלכליות אישיות בדרכים כאלו ואחרות, כדי לזכות בהקלות בית המשפט למרות שכלל לא מגיע להם. כך הם יוכלו להמשיך ליהנות מהכסף והצד השני יתמודד עם כל מה שאי הפירעון של החוב משליך עליו. אין ספק שזה לא הגון אבל מה ניתן לעשות? כאן פונים לחקירת איתור נכסים.

כיצד מתבצע איתור נכסים

אם יש למישהו חשד שבעל החוב משקר בעניין יכולתו הכלכלית בפני בית המשפט, עליו לפנות מהר ככל האפשר לחוקר פרטי מקצועי. איתור נכסים הוא תהליך שלוקח מטבע הדברים את הזמן שלו, ובמהלכו נחקרים חשבונות סודיים או סמויים של בעל החוב. זהו סוג של חקירה כלכלית שמתמקדת באיתור נכסים שבעליהם לא מעוניינים שאי מי ידע מהם, ויש לזה סיבות טובות. איתור נכסים מתבצע על ידי חוקרים כלכליים מנוסים, שיש להם את הכלים לפניה למאגרי מידע אמינים, ואת הניסיון וההבנה המקצועית כדי לדעת היכן וכיצד אנשים נוטים להסתיר נכסים. חשבונות פיקטיביים, נכסים סודיים בארץ ובעולם, ועוד אינסוף אפשרויות, כולם יחקרו במסגרת איתור נכסים עד שיעלו הפרטים המשמעותיים שישפכו אור על מקום הימצאו של הכסף.

זקוקים לשירות איתור נכסים עבור צורך כלשהו? ויצמן יער איתכם! צרו קשר איתנו ותקבלו מענה מהיר ומקצועי בלי פשרות.