Site icon מקומונט לוד

מתכננים אירוע חברה גדול? הזמנתם כבר מגשי פירות לקינוח?

אירוע החברה הוא אירוע שיא בחייה של כל מנהלת משאבי אנוש ורווחה בארגון גדול. בשנים האחרונות הרף להפקה של אירועי חברה הולך ועולה, מה שאומר שלעובדים שלכם יש ציפייה להפקה מדהימה במיוחד, עוד לפני שהודעת מעל יום האירוע עצמו. כחלק מהמחשבה על כל הפרטים הקטנים או מתוך רצון לאפשר לצוות העובדים שלכם לקבל את מבוקשם, אתם מנסים לחפש אטרקציות מיוחדות שמתאימות לרחבת הריקודים אבל עדיין שומרות על אווירה עסקית רשמית יחסית. והמענה הכי יפה והכי מכובד שקיים כיום הוא בוודאי הזמנה של מגשי פירות לקינוח שמתאימים לאווירה ולסגנון שאתם רוצים לשדר במהלך האירוע שלכם.

ההזמנה של מגשי פירות – פותרת לכם כל שאלה

ברור לכולם שאתם לא יכולים לרצות את כל צוות העובדים והאורחים שמגיעים לאירוע שלכם, עם כל אטרקציה או בחירה אומנותית במהלך ההפקה. ולכן, המטרה המרכזית היא למצוא את האיזון בין כל הצרכים, הדרישות הטכניות, הציפיות והרעיונות שעולים לאורך הדרך. כאשר יש לכם צוות עובדים גדול מאוד, ברור שיהיה מי שיעדיף קינוחי שוקולד מושחתים ומי שיעדיף קינוחים דלי קלוריות שמתאימים להרגלי התזונה המיוחדים. כאשר אתם בוחרים לרכוש מגשי פירות, אפשר לשלב בתוכם גם נגיעות של שוקולד וקינוחים קצת יותר מושחתים, וכך לענות על כל הציפיות של כל העובדים שמגיעים לערב החברה שלכם. כמו כן, זו יכולה להיות בחירה של קינוח למסיבת האפטר פארטי, לצד שולחנות נשנושים אחרים שמגיעים ישר מאולם האירועים שלכם.

תמונה: יח”צ

חשיבה יוצאת מהקופסא שתתאים לכל האורחים שלכם

מגשי פירות הם דבר מקסים ומאוד יצירתי בכל מה שקשור לצבעים ולטעמים שהם מכניסים לתוך עולם האירועים. מה שאומר שבעצם יש לכם פה המון טווח ליצירתיות ולהשקעה בפרטים הקטנים, כמו גם למחשבה על שילוב של המגשים עם הקונספט של האירוע שלכם. במסיבת פורים שהיא כל כולה באווירת קרנבל, אפשר לקחת פירות טרופיים כמו פסיפלורה, וליצור מגשים מרהיבים בגודלם, שסוחפים אחריהם את כל אנשי הצוות במשרד שלכם כדי לנשנש עוד קצת מהטעמים הכי טריים ומתוקים שיש.