Site icon מקומונט לוד

מתנות לבר מצווה – מה אפשר לקנות לילד

הילד בן 13 וצריך לחשוב על מתנות לבר מצווה. מדי שנה הילד מקבל מתנות שונות ליום ההולדת, אך אין יום הולדת חשוב יותר, לפחות לא ביהדות, כמו יום הולדת של גיל 13, אז הילד עולה לתורה ולרגל האירוע הוא עורך אירוע גדול עם כל בני המשפחה והחברים. לרגל האירוע הוא גם מצפה לקבל מתנות יפות.

רכישת מתנות לבר מצווה זה עניין שיכול להיות מסובך. אנשים רבים לא יודעים מה לרכוש לילד בן 13, במיוחד מי שעבר את הגיל הזה מזמן ולא מעודכן במה שילדים אוהבים או צריכים. רכישת מתנות לבר מצווה זה יכול להיות דבר מסובך כי לפעמים אנחנו קונים לילד דברים שההורים לא רוצים שנקנה או קנו לו כבר ואין לו צורך בזה. לכן לפני שניגשים לרכוש מתנות לבר מצווה צריך לבדוק כמה דברים. לשם כך הכנו לכם רשימה שיכולה לעזור לכם ברכישה.

מה צריך לברר לפני שרוכשים מתנה לבר מצווה

ראשית, מה הילד צריך. בשביל להקל על עצמכם את הרכישה, תבררו עם ההורים אילו דברים הילד צריך. כך תקנו לו משהו שהוא יעיל ושימושי עבורו.

צילום עט תקשורת

שנית, מה ההורים מוכנים שהילד יקבל. יש הורים שמגבילים את הילדים שלהם בדברים שונים, הם לא מוכנים שיהיה לו פלאפון יקר או אופניים חשמליות, לכן חשוב לברר מה ההורים מסכימים שהילד יחזיק ומה הם מוכנים ולא מוכנים שנקנה לו.

שלוש, מה הילד אוהב. כן כשרוכשים מתנות לבר מצווה חשוב גם לדעת מה הילד אוהב, שלא תקנו לו מתנה שאתם חושבים שהיא מתאימה לו, מתנה ששמעתם שכל ילד ישמח לקבל ודווקא הילד שאתם קונים לו את המתנה, ממש לא מעוניין בה.

מתנות לבר מצווה – רעיונות והצעות

אפשר לחלק את מגוון הרעיונות של מתנות לבר מצווה לכמה קבוצות, בקבוצה הראשונה אנחנו נשים מתנות שיכולות להיות יעילות לילד בדרכים שונות, מתנות שיעזרו לו בלימודים, בפעולות בתנועה, מתנות שיעזרו לו בחוגים שונים בהם הוא משתתף ועוד. אלו יכולות להיות מתנות בעלות ערך חינוכי או אחר.

סוג אחר של קבוצת מתנות, הן מתנות שהילד יכול ליהנות מהן או לעשות בהן שימוש מתוך הנאה אישית. זה יכול להיות משחק מחשב, בגדים, אופניים או דברים אחרים. כל דבר על פי מה שהילד אוהב.

סוג נוסף של מתנות יכול להיות כאלה שהוא יוכל לעשות בהם שימוש עם משפחתו או חבריו, למשל, מנוי לקולנוע, מנוי לספרייה, הזמנה למסעדה טובה, הזמנה למשחק פיינטבול, ספורט אתגרי ומגוון פעילויות שונות אשר הוא יוכל לצאת אליהן עם בני משפחתו או חבריו. היתרון במתנה שכזו, שהילד חווה חוויה ייחודית שמשאירה לו זיכרון נעים ומדובר במתנה מקורית שלא כולם חושבים עליה.