Site icon מקומונט לוד

נבחר: יוסי הרוש יוביל את ‘הבית היהודי’ בבחירות המקומיות

עוד שמונה חודשים לבחירות המקומיות, וגם מפלגת הבית היהודי, אחת הסיעות הדומיננטיות בקואליציה של ראש העיר רביבו, בחרה השבוע את הרשימה שתוביל אותה בקמפיין הקרוב

השבוע התכנסו חברי סניף הבית היהודי בלוד לישיבה חגיגית ראשונה לקראת הבחירות המוניצפיליות שייערכו בחודש אוקטובר הקרוב.

בראשית המפגש, סקר חבר מועצת העיר מטעם הבית היהודי ויו”ר הסניף, עמיחי לנגפלד, את הנעשה בתחום הפוליטי בעיר והדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה היעיל והפורה עם חברו לסיעה ועם השותפים למועצת העיר – דבר אשר סייע, לדבריו, למפלגה להוביל מהלכים רבים בעיר ולהוות ראש חץ של פעילות שכמעט כל דבר הנעשה בעיר עובר דרכו.

אחריו דיבר סגן ראש העיר, יוסי הרוש, אשר מחזיק בתיק החינוך העירוני. גם הוא הרחיב על העשייה המיוחדת בעיר ועל השינויים בתוכניות הלימוד ובאופן עבודת מחלקת החינוך העירונית, שינויים שהביאו את תלמידי העיר להישגים רבים ולשיפור מתמיד בכל המבחנים השנתיים שערכה העירייה ואף להישג היסטורי שהתפרסם ממש לאחרונה בדמות פרס החינוך הארצי שניתן ע”י משרד החינוך לעיר לוד לראשונה.

לאחר הברכות והמחמאות, החלו חברי הסניף בהכנות וההיערכות לקראת הבחירות המוניציפליות, כשבראשונה בחרו פה אחד בעמיחי לנגפלד להמשיך בתפקידו כיו”ר הסניף, ואף קבעו כי הצמד שהוביל בהצלחה את המפלגה ב-4 השנים האחרונות – ימשיך להוביל אותו גם בקמפיין הבחירות הנוכחי, כשהרוש ימוקם שוב במקום הראשון ברשימה ועמיחי מיד אחריו במקום השני.

עוד נקבע בישיבת מועצת הסניף כי את המשך הרשימה תקבע מועצת הסניף בעתיד בהתאם לרצון לגוון את הרשימה ולשלב כוחות יחד עם מגזרים נוספים בעיר.

עוד מסר יוסי הרוש לכתב מקומונט לוד: “אני שמח על הצטרפות חברים חדשים לשורות הסניף ומודה לחברים על האמון. אני מקווה שביחד כל החברים עם חיבור של כוחות נוספים, כגון חברינו מחב”ד ומגני אביב, נגיע להישגים טובים עוד יותר למען העיר והתושבים המקסימים שלנו”

חברי מועצת סניף הבית היהודי בלוד. צילום באדיבות: הבית היהודי