Site icon מקומונט לוד

נוי אלבחרי זכתה בתחרות הכתיבה הארצית

נוי אלבחרי תלמידת כיתה ו’ בבית הספר “גני יער”, זכתה בפרס אגודת הסופרים העבריים בתחרות הכתיבה הארצית לשנת תשע”ו.

צילום דוברות עיריית לוד .נוי אלבחרי עם מנהל בית הספר אדוארדו דולב ועם הסגנית הפדגוגית ענת אסף

היצירה של נוי, “חולמת אני על שלום”, עוסקת בדו-קיום מופתי בעיר ובתקווה לשלום עולמי. היצירה נכתבה בהכוונתה של הסגנית הפדגוגית ענת אסף.
ראשית התהליך במפגש תלמידי ביה”ס עם הסופרת ריקה ברקוביץ ממנה קיבלו טיפים, רעיונות והשראה לכתיבה. המשכו בשיעורי עברית בהם שוכתבו היצירות וניתנה במה לתלמידים להקריא מפרי עטם.

בטקס שנערך בתאטרון רמת גן בהנחייתו של עיתונאי קול ישראל יצחק פרי, הוכרזו הילדים הזוכים שהגיעו מכל רחבי הארץ. 68 הילדים נבחרו מבין למעלה מ-20 אלף סיפורים קצרים שנשלחו לתחרות.

זו השנה ה-12 בה מתקיימת התחרות, והילדים הנרגשים עלו על הבמה בזה אחר זה לקבל מחבר השופטים את “ספר היצירות של ילדי ישראל המצטיינים בכתיבה”, בראשם הסופרת ריקה ברקוביץ, יוזמת התחרות, צביקה ניר, יו”ר אגודת הסופרים העברים, הסופרת והמשוררת סמדר שיר לצד ראש עיריית ר”ג ישראל זינגר, העיר המארחת.

בספר כל יצירות התלמידים, לצד ברכות של נשיא המדינה ראובן ריבלין, הנשיא הקודם שמעון פרס, ובכירי הסופרים והמשוררים במדינה.ראש העיר עו”ד יאיר רביבו צרף את ברכתו לתלמידה נוי אלבחרי על הפרס החשוב אשר מוסיף כבוד רב לבית הספר גני יער בפרט ומעלה את קרנה של העיר לוד בכלל.