Site icon מקומונט לוד

נולד לשיר

לופט בבת ים

קרדיט: merkazhaloftim.co.il

אוהבים לשיר במקלחת? יודעים את המילים לכל השירים? גונבים את ההצגה בכל מקום שאליו אתם הולכים? חדר קריוקי בת ים הוא המקום בו תוכלו להוציא את האישיות שלכם החוצה. חדרי קריוקי הם בילוי נהדר עם חברים, משפחה או קולגות בעבודה. השילוב בין שירה של שירים אהובים, מוזיקה, חדר פרטי, אוכל ושתייה יוצרים חוויה בלתי נשכחת, מלאת צחוקים וזיופים. אפשר לבחור בכל רגע איזה שיר יתנגן ולתת ביטוי לטעמו האישי של כל אורח- פופ, רוק ואפילו ג’אז.

רוצים להנות גם? מרכז הלופטים ישמח לעמוד לשירותכם בשירות מקצועי ואדיב.

לופט לבחירתכם

דרך טובה לחגוג יום הולדת, נישואין, מסיבת רווקות או מסיבת גיוס היא בלופט. בחירה בלופט מאפשרת למארגנים להחליט על העיצוב והקונספט. ניתן לשלוט על האוכל, המוזיקה והשתייה. ניתן לקשט גם את המקום בהתאם למסיבה- בלוני לב למסיבת נישואין, שלטי “כלה לעתיד” למסיבת רווקות ועוד. בלופט, תוכלו לרקוד ולחגוג ללא הפרעות משכנים ולרקוד כל הלילה. ישנם לופטים המאפשרים לינה במקום. אם אתם מחפשים לופט למסיבה במרכז אך יש לכם תקציב נמוך, לופט בבת ים הוא אפשרות נהדרת עבורכם.

לחגוג ולרקוד

בני נוער אוהבים לחגוג הרבה, לבלות ולרקוד. אחת הדרכים בהם הם מבלים, היא במסיבות. את המסיבות ניתן למצוא בכל עיר, והן אינן נחלתן של נערים מעיר אחת או מאזור אחד. גם מסיבות בראשון לציון נוער רב אוהב, ובעוד ערים נוספות כמו ירושלים, תל אביב וגם חיפה. במסיבות רבות יש אלכוהול, ריקודים ומוזיקה טובה עד אור הבוקר ולכן מושכים נערים ונערות. גם האופי החברתי, הדרך להכיר אנשים וחברים חדשים גורם להנאה וגורם להם לבחור לחגוג במסיבות.

מרכז הלופטים יעמיד עבורכם את הלופט המושלם לכל אירוע, בכל ימות השבוע. המרכז נותן שירות מקצועי, במחיר נוח ומשתלם.