Site icon מקומונט לוד

נחישות, עוצמה והתרגשות באירוע ההוקרה הגדול לארגוני הבריאות וההצלה בלוד

בערב שכולו הוקרה והערכה שהתקיים ביום שני השבוע, התכנסו במתנ”ס גני יער, ראשי ומתנדבי ארגוני הבריאות וההצלה הפועלים במסירות בלוד, כדי להביע תודה על פעילותם הברוכה והחשובה.

היה זה ערב של אחדות, בו התכנסו כל המתנדבים ונציגי הארגונים שעוסקים בהצלת חיים וזוכים להוקרה והערכה על פועלם היומיומי, שנעשה מתוך אהבת אדם ומתוך רצון להציל חיים.

ערב ההוקרה נערך במעמד ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו וסגנו גיל חדד, מחזיק תיק הבריאות אשר יזם את האירוע, חברי מועצת העיר רפי יקותיאל וג’מל אבו סיאם, מפקד משטרת לוד סנ”צ ששי שלמה, מנהלת אגף שירות לתושב אפרת אברהם, דובר העירייה יהורם בן ארוש, נציגת מנהלות בתי הספר ענת אסף- מנהלת בי”ס גני יער, ובהשתתפות כ-100 מתנדבים ונציגים מקופות החולים כללית, לאומית ומאוחדת, וכן נציגי מד”א וזק”א.

את האירוע אשר התקיים לראשונה, הנחתה בחן רב, יפית בן שחר – רכזת יחידת הבריאות בלשכת סגן ראש העיר.

גיל חדד, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות ציין כי הערב נערך כהערכה על מסירותם ותפקודם של ארגוני הבריאות וההצלה בתקופת הקורונה. “מרגש  לפגוש את כל ארגוני הבריאות וההצלה ואת המתנדבים הרבים שמגיעים מכל גווני החברה בלוד – יהודים וערבים, חילונים וחרדים, ולראות את כולם תחת קורת גג אחת, אנשים העושים מלאכתם במסירות ובהקרבה מתוך אהבת אדם ופועלים להצלת חיים. אני מודה לכל ארגוני הבריאות וההצלה שעושים עבודת קודש מסביב לשעון”.

ראש העיר וסגנו עם נציגי ארגוני הבריאות וההצלה ותעודת ההוקרה שהוענקו להם

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: כל הכבוד לכל האנשים הטובים שעוזרים להציל חיים, תודה לכל השותפים ואני שמח לברך את הארגונים ומנהליהם ואת כל המתנדבים. אתם ראויים לכל שבח והוקרה, אני מלא הערכה וגאווה על פועלכם המסור ומודה על ההזדמנות להוקיר ולהעניק תעודה לכל אחד מכם”, אמר ראש העיר והוסיף:  “כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא, זוהי הזכות הגדולה שלכם, וזהו המעט שאנו יכולים לעשות למענכם”.