Site icon מקומונט לוד

נחנך מועדון הנוער “בית דני” ע”ש דני גונן הי”ד בן העיר לוד

נערך טקס מרגש לקריאת מועדון הנוער בשכונת רמת אלישיב בשם “בית דני” – ע”ש דני גונן הי”ד שנרצח בפיגוע טרור ליד היישוב דולב.

במעמד השתתפו ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו, סגני רה”ע – יוסי הרוש וגיל חדד, מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, חבר המועצה – עמיחי לנגפלד, אמו של המנוח – דבורה גונן תחי’ ובני משפחתו.  גם רבה הראשי ללוד – הרב שמעון מאיר ביטון שליט”א כיבד בנוכחותו ואף נשא דברים לזכרו של דני הי”ד.  את הטקס הנחה דובר העירייה, יהורם בן ארוש.

הסרת הלוט מעל שלט ההנצחה ובו קוים לדמותו של דני גונן היד. צילום: דוברות עיריית לוד

ראש העיר אמר בדבריו כי “דני היה אדם מיוחד, צנוע וישר דרך, אוהב האדם וארץ ישראל, שנרצח לפני שבע שנים בפיגוע טרור ליד היישוב דולב בחבל בנימין. דני, בן 25 במותו, תמיד נשאר מחובר לעיר לוד שאותה כה אהב. כבן המקום, הוא ראה עצמו שותף חשוב בדור העתיד של העיר. דני חסר לכולנו, אך מורשתו המוסרית והערכית של אהבת המולדת והעם, טבועים כאן במועדון הזה, השופע חיים ובני נוער פעילים ושמחים, ושביעות רצון של קהילה תוססת וערכית ותושבים נפלאים. יהי זכרו ברוך”.

ראש העיר, בני המשפחה ומכובדים בטקס הסרת הלוט מעל שלט מועדון הנוער בית דני. צילום: דוברות עיריית לוד

דבורה גונן, אמו של דני, ריגשה את קהל המשתתפים מעצמת דבריה המחזקים כאשר דיברה על בנה שנרצח, ועל ההנצחה שלו במועדון הנוער. בתום הטקס, הוסר הלוט מעל שלטי ההנצחה ע”י המכובדים ובני המשפחה היקרים.