Site icon מקומונט לוד

ניקוי בהתזה

קרדיט - Freepik

טכניקת ניקוי בהתזה משמשת בעיקר בתעשייה. הניקוי מתבצע באמצעות התזה של חומר מוצק או נוזלי אל המשטח. את פעולת ההתזה מבצעים בעזרת מכונות ייעודיות בטכניקת אוויר דחוס, החומר מותז אל המשטח במהירות גבוהה ומסיר לכלוך קשה. ניקוי בהתזה על בסיס התזת אבקת סודה מתאים לסוגים שונים של משטחים ומתבסס על לחץ אוויר גבוהה. ניקוי תעשייתי מוצלח מתחיל בבחירה נכונה של שיטת הפעולה, הניסיון הרב של חברת לאור הנדסה בע”מ מבטיח לכם מענה מדויק, יעיל וחסכוני. עם חברת לאור הנדסה אתם מקבלים מענה מהיר ומקצועי מצוות של מהנדסים שמתמחים בשירותי אחזקת למפעלי תעשייה.

יתרונות של ניקוי בהתזה

ניקוי בהתזה אשר מתבצע בצורה מקצועית, מצליח להסיר בקלות חלודה, שומן, אבנית, פיח, צבע, ציפוים וסוגים נוספים של לכלוך. אפשר לבצע ניקוי בהתזה על גבי סוגים רבים של משטחים, כולל כאלו עדינים, עשויים זכוכית או נחושת. שיטת ההתזה נחשבת ידידותית לסביבה, ואבקת הסודה שנעשה בה שימוש בהליך זה, זהה לאבקת הסודה לשתייה שאנחנו משתמשים בה בבית. בנוסף, זו נשטפת בקלות במים- כך שאין סכנה לפגיעה במשטח או באלמנטים אחרים במהלך ההתזה והניקוי.

כיצד מתבצע ניקיון בהתזה?

עבודות ניקיון בהתזה דורשות ציוד ייעודי וניסיון רלוונטי, שכן אלו הכרחיים להסרת כל הלכלוך ללא גרימת נזק למשטח ולסביבה. עבודת הניקוי מתחילה בבחינה מדוקדקת של התנאים בשטח ובהתאם נבחרים החומרים אשר יעשו בהם שימוש. ניקוי בהתזה מתבצע ביעילות עם אבקת סודה, אך יש המבצעים הליך זה גם עם חול. התאמה בין סוג המשטח לבין שיטת הניקוי הינה חיונית, וקיימים משטחים קשים הזקוקים לניקוי אגרסיבי בעוד משטחים רגישים יותר דורשים ניקוי עדין.

למי זה מתאים?

טכניקת ניקוי בהתזה מתאימה לשימוש במפעלי ייצור, מפעלי מזון, מקרים בהם יש צורך בהסרת ציפוי או הסרת צבע והסרת לכלוך ממשטחי אלומיניום. לא בטוחים באיזו טכניקת ניקוי תעשייתי כדאי לכם לבחור? צרו קשר עוד היום עם חברת לאור הנדסה ותקבלו מענה מקצועי, איכותי, מקיף וסבלני ללא פשרות.