Site icon מקומונט לוד

ניתן לפרסם: כ-30 סוחרי נשק וסמים ברחוב הערבי נעצרו בעקבות מידע שמסר סוכן סמוי בלוד

מפקד מחוז מרכז במשטרת ישראל ניצב אבי ביטון הנחה את יחידת העילית של ימ”ר מרכז, לקדם באופן מואץ מהלכי חקירה ואיסוף מודיעין איכותי באמצעות סוכן סמוי, לשם סיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי, בדגש על מעצר סוחרי אמל”ח וסמים, בערים לוד ורמלה.

צילום: freepik

בתוך כך, היחידה המרכזית של מחוז מרכז ניהלה במהלך השנה האחרונה, בצל המלחמה, כוחות משימה ייחודיים לשם סיכול הסחר והשימוש בכלי נשק בידי גורמים פליליים בעת הזו, תוך מיקוד בלוד, כאשר הממ”ז נתן “אור ירוק” להפעלת כלל האמצעים הנדרשים, לרבות איסוף ומיצוי טכנולוגי והפעלת סוכן סמוי בקרבם של מחוללי הפשיעה וגיבוש תשתית ראייתית נגדם.

כאמור, הבוקר עם מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי ובהתאם לממצאיה, פשטו בלשי היחידה המרכזית של מחוז מרכז יחד עם לוחמי יס”מ, היחידה הטקטית והחטיבה לבט”פ במג”ב, על בתיהם של עשרות תושבי לוד, מזרח ירושלים והפזורה, ערכו חיפוש במתחמים אחר אמל”ח ועצרו כשלושים חשודים לחקירה במשרדי הימ”ר ברמלה.

במסגרת החיפוש, חשפו השוטרים ממצאים שונים שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון שיבח את חוקרי ימ”ר מרכז, על תוצרי החקירה ועל שת”פ פורה ומקצועי עם מחוזות נוספים במאבק המשותף כנגד הפשיעה במגזר וציין בדבריו: “המשטרה מתמודדת עם מגוון משימות לאומיות ובטחוניות בשנה האחרונה ואנו הראשונים להגיע לכל זירה לסייע לציבור, לצד משימות האכיפה “הרגילות” לשמירה על ביטחון האזרחים, כאשר המבצע היום – בו אנו כולאים אחר סורג ובריח עשרות חשודים בחשד לעבירות חמורות ונוטלים את יכולתם להוסיף לאיים ולפגוע, הוא מסר חד וברור שיש לנו משטרה חזקה ושוטרים חדורי מטרה עבור ציבור שלם שומר חוק, המבקש וראוי לנהל אורח חיים תקין ובטוח ואנחנו כאן עבורם”.

עוד הוסיף הממ”ז: ״ידה הארוכה של משטרת מחוז מרכז תגיע לכל מי שיעז לספק ולמכור נשק ואמצעי לחימה בלתי חוקיים לעבריינים, תוך סיכון תושבי הערים רמלה ולוד ולאחר עבודת איסוף מתוחכמת שמנו את ידנו היום על עשרות סוחרי אמל״ח וסמים ונפעל למיצוי הדין עמם עד תום. מדובר בפרשייה פורצת דרך נוספת מבית היוצר של ימ״ר מרכז״.