Site icon מקומונט לוד

תושבת לוד נעצרה בחשד להונאת עובדים זרים


המשטרה עצרה אתמול תושבת לוד בת 24 בחשד להונאה וגניבת כספים מחשבונותיהם של עובדים זרים בהקיף של כחצי מליון ש”ח. בכספים אלו רכשה רכב יוקרה, “כיסתה” חובות ואף ומימנה את חתונתה.


יחידת ההונאה במחוז מרכז ניהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה, בחשד לעבירות גניבה, הונאה והלבנת הון בהיקף עצום של כחצי מליון ₪. ההונאה התבצעה ע”י משיכה והעברת כספים מחשבונותיהם של עובדים זרים מסודאן ואריתראה לחשבון אחר של חשודה. דרך חשבון זה מימנה רכישת רכב יוקרה מסוג BMW , תשלומי חשבונות ואף מימון חתונתה.

חוקרי היחידה המיוחדת ניהלו מעקב אחר תנועות הכסף. עם קבלת המידע ואיתור הקורבנות, לאחר שהועברו סכומי עתק מחשבונותיהם, ללא ידיעתם או אישורם, אל חשבונות אחרים של משפחת החשודה. החשודה תושבת לוד בת 24, רכשה בכספים מוצרים שונים עבורה בשיטתיות. כל זאת כשהיא מנצלת את נגישותה לפרטי החשבונות של אותם עובדים זרים. אשר נמנים על לקוחות משרד עורכי דין בו היא מועסקת כמזכירה במרכז הארץ.

קרדיט: Freepik

כאמור, בתום איסוף הראיות עברה אמש החקירה לשלב הגלוי. עפ”י החשד לעבירות וכן הקפאת חשבונות הבנק ותפיסת נכסיה – לקידום הליך חילוט. החקירה נמשכת ובסיומה יועברו כלל ממצאיה לעיון והחלטת הפרקליטות, לקידום ההליך המשפטי בהתאם.